Knjiga

  1. Domov
  2. Knjiga
Image Frame

Zaključevanje prodajnih pogajanj

 

Zakaj sem napisala to knjigo?

V zadnjih10 letih so me prodajalci, komercialisti, zastopniki in direktorji spraševali naslednje:

  1. Kako naj najdem dovolj strank?
  2. Kako naj preprečim, da bo kupec izkoristil moje strokovno znanje, potem pa kupil izdelek drugje?
  3. Kako naj ustvarim zadovoljiv promet, ne glede na to, da je "veliko ribičev in premalo rib"?
  4. Kako naj dosežem, da bo stranka kupila že pri prvem razgovoru?
  5. Kako naj hitro sklenem posel in prihranim čas?
  6. Kako se lahko naučim prodreti v zasebno sfero različnim tipom kupcev?
  7. Kako obvladuje izgovore pravi specialist za zaključevanje?
  8. Kako postavim zaključna vprašanja, ki zanesljivo vodijo k uspehu?
  9. Kako se lahko izognem kupčevemu odgovoru "Bom še premislil"?
  10. Kako nekoga pripravim do tega, da sprejme končno odločitev?

 

 

 

Ko se pogovarjam s prodajniki me običajno sprašujejo naslednje:

  • Kako naj najdem dovolj dobrih strank?
  • Kako naj preprečim, da kupec izkoristi moje strokovno znanje potem pa kupi pri konkurenci?
  • Kako naj pri kupcu dosežem, da kupi že pri prvem razgovoru?
  • Kako obvladuje izgovore pravi profesionalec v zaključevanju?
  • Kako naj se izognem temu, da kupec na koncu reče: “Bom še premislil”
  • Kako naj ljudi pripravim da sprejmejo dokončno odločitev?

Če vprašam direktorje, le-ti svojim prodajnikom očitajo naslednje:

  • Prodajnik pogosto ne govori istega jezika kot stranka
  • Bolje bi se moral sporazumeti s strankami
  • Ni dovolj empatičen do strank
  • Preveč negativno gledajo na trg, na stranke, na priložnosti
  • Preveč je izgovorov "ne da se"
  • Ne zaključujejo, samo "svetujejo" stranki
  • Nočejo telefonirati.

Cena knjige: 20€

+ 2€ poštnina (DDV je vključen)

»Prodajanje je nepomembno… če ne znamo prodaje tudi zaključiti. In ravno pričujoča knjiga, vam bo z nazornimi primerjavami in primeri iz prakse pokazala prave korake, da ne boste samo prodajali ampak tudi prodali. Avtorica je na res neposreden in ilustrativen način pokazala kaj pomeni zaključevanje in katere so prave strategije zaključevanja v sodobnem času. Čeprav se že več kot 20 let ukvarjam s trženjem in prodajo, sem v knjigi našel ogromno novih pristopov, ki jih lahko takoj uporabim v praksi in sem hvaležen za vsa znanja, ki jih je avtorica delila z nami. Zaključevanje ne pomeni, da prodate kupcem, ampak vam omogoči, da kupci kupijo od vas. S tem pisnim mnenjem vam ne prodajam te odlične knjige. Si pa želim, da jo kupite, ker vem, da bo lahko spremenila vašo poslovno pot.«
mag. Jernej Pirc,
ustanovitelj in direktor BNI Adria d.o.o.
Metka v svojem delu zaključevanja, pristopa do kupca na drugačen način zaključevanja poslov. S kupcem ustvari ravnotežen in zaupen odnos, poišče kupčev problem, ga malo podkrepi, odpravi strahove, dvigne odgovornost za nakup, nakaže rešitve in ustvari zaupanje kupca, da ima najboljšo rešitev za njegov problem. Nato postavi odločilen korak potrditev naročila in s tem najpomembneje… rešitev kupčevega problema in 100% osrečitev. Metkin način zaključevanja je pošten, daje zadovoljne kupce in pride v poštev le za dobre firme. Iz srca priporočam… !!
Franci Pliberšek, u.d.i.a. Generalni direktor MIK Celje

Mojster telefoniranja

Zakaj ne maramo telefonirati? Najprej! To, da ne maramo telefonirati sploh NI RES!

Z veseljem pokličemo svoje najdražje, ali prijatelje, če jim želimo sporočiti kakšno veselo novico, ali kar tako poklepetati z njimi.

Težava nastane takrat, ko želite poklicati neznano osebo in jo pripraviti do tega, da vam do konca prisluhne, ko ji razložite kašno super stvar bi lahko kupila od vas.

Da bi s telefoniranjem lahko zaslužili, morate znati dvoje:

  • obvladati izgovore strank,
  • obvladati napor, ki ga stranka vloži v to, da bi se vas znebila.

Zato morate biti sposobni sedemkrat obvladati njen izgovor, zakaj se trenutno ne želi srečati z vami!

Cena knjige: 10€ + 2€ poštnina (DDV je vključen)

NAROČITE SVOJ IZVOD

Image Frame

Mnenja bralcev

Znanja, ki nam jih posreduje Metka, so v praksi takoj uporabna in tudi delujejo takoj. Predavanje in trening zaključevanja v prodaji smo v podjetju izvedli že večkrat za prodajno osebje. Prodajalke imajo odlično orodje s katerim lahko več prodajo, pri tem porabijo manj energije, stranka pa je zadovoljna, da je kupila nekaj kar res potrebuje in za kar se je sama odločila. Metka je tudi odlična predavateljica, dobra motivatorka in specialistka svojega področja. Ima veliko idej in vedno pomaga poiskati prave rešitve za večjo prodajo v vsaki branži.
Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi. Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik. Nam se je zelo izplačalo!
»Prodajanje je nepomembno… če ne znamo prodaje tudi zaključiti. In ravno pričujoča knjiga, vam bo z nazornimi primerjavami in primeri iz prakse pokazala prave korake, da ne boste samo prodajali ampak tudi prodali. Avtorica je na res neposreden in ilustrativen način pokazala kaj pomeni zaključevanje in katere so prave strategije zaključevanja v sodobnem času. Čeprav se že več kot 20 let ukvarjam s trženjem in prodajo, sem v knjigi našel ogromno novih pristopov, ki jih lahko takoj uporabim v praksi in sem hvaležen za vsa znanja, ki jih je avtorica delila z nami. Zaključevanje ne pomeni, da prodate kupcem, ampak vam omogoči, da kupci kupijo od vas. S tem pisnim mnenjem vam ne prodajam te odlične knjige. Si pa želim, da jo kupite, ker vem, da bo lahko spremenila vašo poslovno pot.«
Metka v svojem delu zaključevanja, pristopa do kupca na drugačen, »ženski« način zaključevanja poslov. S kupcem ustvari ravnotežen in zaupen odnos, poišče kupčev problem, ga malo podkrepi, odpravi strahove, dvigne odgovornost za nakup, nakaže rešitve in ustvari zaupanje kupca, da ima najboljšo rešitev za njegov problem. Nato postavi odločilen korak potrditev naročila in s tem najpomembneje… rešitev kupčevega problema in 100% osrečitev. Metkin način zaključevanja je pošten, daje zadovoljne kupce in pride v poštev le za dobre firme. Iz srca priporočam… !!
Vladimira Fink Pavlin

Vladimira Fink Pavlin

Matjaž Štamulak

Matjaž Štamulak

mag. Jernej Pirc, ustanovitelj in direktor BNI Adria d.o.o.

mag. Jernej Pirc, ustanovitelj in direktor BNI Adria d.o.o.

Franci Pliberšek, u.d.i.a. Generalni direktor MIK Celje

Franci Pliberšek, u.d.i.a. Generalni direktor MIK Celje