O meni

  1. Domov
  2. O meni

Metka Pal

Zaključevanje je strategija od začetka do konca prodaje. Moje delo je posvečeno temu, da Vi postanete strokovnjak za Zaključevanje!
Image Frame

Kdo sem?

Sem Metka Pal, specialistka za zaključevanje prodajnih pogajanj.

Pomagam vam, da lažje vzbudite POZORNOST pri stranki, ter dosežete dovolj SOGLASIJ, da stranka svoj DENAR potroši pri Vas.

Moje stranke so tisti prodajniki, komercialisti, podjetniki in managerji, ki so spoznali, da je ključ uspeha v tem, da vedo, da se vedno da nekaj narediti.

Treninge zaključevanja smo ustvarili zato, da bi čim širši krog ljudi spoznal tisto STRATEGIJO, KOMUNIKACIJO in PRAKTIČNO ZNANJE, ki je top prodajnike naredilo uspešne.

Vedno več prodajnikov se iz dneva v dan izobražuje in uči ZAKLJUČEVANJA, da bi lahko skupaj ustvarili NOVO PRODAJNO KULTURO.

Z Vami nam bo uspelo!

Vabim Vas, da obiščete tudi moje profile na socialnih omrežjih

Vas zanima, kako lahko hitro in uspešno zaključite posel?

NAROČILO KNJIGE

Težave z zaključevanjem?

Po vsakem poslovnem razgovoru morate kristalno jasno vedeti, zakaj ste bili uspešni - ali zakaj niste bili uspešni! Če vam iz nekega razloga ni uspelo, je to enako velik problem, kot če ste bili uspešni, pa ne veste zakaj!

Obstaja bistvena razlika med prodajo in zaključevanjem. Zaključevanje pomeni, da stranka kupi in plača pri vas. Če že prodajate, potem poskrbite zato, da boste tudi zaslužili. Prodaja pa Vam bo denar prinašala samo, če boste stranko znali zaključiti.

V nasprotnem primeru, bo šla h konkurenci.

Ko boste razumeli Zaključevanje, boste ugotovili, da ste veliko stvari delali »ravno obratno« kot pa bi bilo pravilno. Prodajni razgovor se večinoma konča tako, da stranka na koncu reče:

“Bom še premislila!”

“Pogovoriti se moram z možem,.... Vas bom poklical....”

“ Se vrnem jutri s prijateljico...”

- Saj veste, nikoli se ne vrnejo.

Tak strankin izgovor nikoli ni pravi razlog zato, da ne kupi izdelka ali storitve. Pravi razlog je, da nam ni uspelo najti strankinega problema (zaradi katerega bi kupila izdelek) in odpraviti njenih strahov.

Image Frame
quotation-mark-1

Nakup je čustveno dejanje.

right-quote-sign-1
Če prodajni razgovor začnemo s poudarjanjem prednosti izdelka, bo stranka zelo hitro vprašala “Koliko pa stane?” in kakršno koli ceno ji bomo povedali, bo rekla da je “Drago”. In tukaj zaidemo v težave, ker se začnemo s stranko boriti.

Pri pravilnem zaključevanju se stranki svetijo oči od zadovoljstva, ko kupi vaš izdelek ali storitev in bo poslej imuna na konkurenco ter vas bo zadovoljna priporočala drugim.

Moje poslanstvo je ustvariti novo prodajno kulturo v Sloveniji, kjer bo prodaja kot poklic v očeh strank dobila priznanje in spoštovanje, ki si ga zasluži.

Naučila Vas bom vzbuditi pozornost pri stranki in doseči dovolj soglasij med razgovorom, da stranka kupi in plača pri Vas. Moji seminarji so priljubljeni tudi zaradi humorja in edinstvene sposobnosti predajanja podatkov, ki jih udeleženci uporabljajo tudi če tega nočejo...

Dogovorimo se za sestanek.

Rezervirajte svoj termin

Reference

Sodelujem s številnimi podjetji v Sloveniji in tujini, v zadnijih 3 letih se je mojih seminarjev udeležilo že več kot 2500 udeležencev.
GEA College je v sodelovanju z Metko Pal v soboto 6.6.2015 izvedel predavanje "Zaključevanje prodaje" za ekipo več kot 100 sodelavcev priznanega podjetja FT in Partnerji. Slušatelji so bili povsem navdušeni, Metka pa je s svojo energijo (ki jo je bilo dovolj še vsaj za 500 ljudi v dvorani) opravila izvrstno delo! Odlično izpeljan projekt in kosristno preživeti vikend...Dokaz, da smo na GEI res najbolj podjetni 😉
Vedela sem, da imam dobro ekipo in da ustvarjamo učinkovite komunikacijske rešitve. Na prodaji pa smo bili šibki, da je zaključevanje nekaj drugega kot prodaja, pa smo se tako ali tako naučili šele na seminarju. Naučili smo se, da sta prodaja in zaključevanje veščini, ki se ju da osvojiti. Naučili smo se, kako se postaviti. Naučili smo se, da brez vaje ni uspeha, zato vadimo. Naučili smo se razumeti strahove in jih ločiti od izgovorov. Naučili smo se razumeti tudi sami sebe in to razumevanje uporabiti v prodajnem procesu. Trening zaključevanja pri Metki Feher Pal lahko samo priporočim, presenetila nas je zelo pozitivno!

GEAcollege

FUTURA DDB