Trening zaključevanja

  1. Domov
  2. Trening zaključevanja

Trening zaključevanja

Ko se pogovarjam s prodajniki me običajno sprašujejo naslednje:

  1. Kako naj najdem dovolj dobrih strank?
  2. Kako naj preprečim, da kupec izkoristi moje strokovno znanje potem pa kupi pri konkurenci?
  3. Kako naj dosežem velik promet kljub temu, da je “veliko ribičev in premalo rib” ?
  4. Kako naj pri kupcu dosežem, da kupi že pri prvem razgovoru?
  5. Kako naj HITRO sklenem posel oz. kako prihranim čas?
  6. Kako naj se naučim prodreti v osebno sfero različnih tipov ljudi?
  7. Kako obvladuje izgovore pravi profesionalec v zaključevanju?
  8. Kako postavimo totalno zanesljiva zaključna vprašanja?
  9. Kako naj se izognem temu, da kupec na koncu reče: “Bom še premislil
  10.   Kako naj ljudi pripravim da sprejmejo dokončno odločitev?
quotation-mark-1

Kako naj HITRO sklenem posel oz. kako prihranim čas?

right-quote-sign-1
quotation-mark-1

Prodajni pristop bi moral biti bolj pozitiven.

right-quote-sign-1

V pogovoru z managerji pa sem zasledila, da svojim prodajnikom očitajo:

  1. Pogosto kolega ne govori istega jezika kot stranka
  2. Ni dovolj empatičen s strankami
  3. Bolj bi se moral sporazumeti s stranko
  4. Njihov prodajni pristop bi moral biti bolj pozitiven
  5. Ne zaključijo stranke, samo “informirajo” jo
  6. Nočejo telefonirati

Na dolgi rok te stvari povzročijo naslednje probleme:

  1. Sodelavci niso motivirani
  2. Prodajniki ne prodajo dovolj
  3. Veliko je zapadlih terjatev
  4. Padec prometa
  5. Ni dovolj prihodkov
  6. Prenizek RVC
quotation-mark-1

Dolgoročno lahko nastanejo problemi.

right-quote-sign-1

Za začetek je potrebno vedeti, da ZAKLJUČEVANJE ni zadnji korak pri prodaji, ampak strategija od začetka do konca pogajanja, ki jo mora prodajnik znati zgraditi. Sistem zaključevanja je znanje, ki se ga lahko nauči kdorkoli in doseže tak nivo prodaje in zaključevanja, ki si ga do sedaj niti predstavljati ni upal.

quotation-mark-1

ZAKLJUČEVANJE ni zadnji korak pri prodaji,

ampak strategija od začetka do konca pogajanja.

right-quote-sign-1

Nakup ima svoj naravni process in če prodajnik ne uporablja tega procesa, je prodaja ena sama muka. 95% prodajnikov narobe zajaha konja. Tistih 5%, ki sedijo v pravi smeri, pa ne vedo, kje so vajeti. Nima smisla čakati in čakati, da se bodo stranke same zaključile in denar potrošile pri vas.

Za to potrebujejo VAS, da jih zaključite. Zaključevanje pomeni, da stranka kupi pri vas in vas zadovoljna priporoča naprej. Ko stranka pride k vam ali sede z vami k razgovoru želi kupiti, samo ne ve še kdaj. In ta kdaj naj bo ZDAJ. To je zaključevanje.
Image Frame

PRIJAVA NA TRENING

Nov termin za seminar:

28. NOVEMBER 2017

 10:00 - 15:00

Ljubljana

EKSKLUZIVNI SEMINAR :

Predavatelja TAMÁS KASZA in METKA PAL

EARLY BIRD cena: 50 eur + ddv ( s prijavo do 05. novembra)

                   Redna cena: 150 eur + ddv

Pridite na seminar in se naučite zaključevati, da bodo stvari v poslu in življenju potekale tako, kot vi želite.

Samo kdor zna zaključiti stranko ima DENAR.

Za prijavo prosim izpolnite desni obrazec. Preko elektronskega sporočila boste prejeli vsa nadaljna navodila.

Naj bo Sila z vami!

Metka Pal

specialistka za zaključevanje

kontakt: info@zakljucevanje.si

Tel: 031-455-283

PRIJAVA