Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Direktor ali lastnik podjetja ve, da bi v  proizvodnji improvizacija bila usodna.


A menite, da je v prodaji kaj drugače?

10%- na zaključenost strank, je enaka,
kot če bi v proizvodnji samo vsak 10. - i izdelek bil brezhiben!

Si predstavljate situacijo? :)

 

Ali bi vodja dovolili, da sodelavci v proizvodnji  improvizirajo? Ne!

 

Zakaj pa improvizacijo tolerira v prodaji

Veliko podjetij zdaj išče dobrega prodajnika ali dobrega vodjo prodaje.

Problem je v tem, da ta nov človek pogosto pride v podjetje in naleti na situacijo, kjer se od njega pričakuje,

da bo on našel rešitev za podjetje.

Zanimivo je, da v proizvodnji, novi vodja  ali novi sodelavec za trakom, pride na "gotovo" delovno mesto.
Kjer točno ve, koliko nečesa bo potrebno izvesti, v kakšnem časukakšne kakovosti in 

katera zaporedja gibov- operacij mora izvesti, da ustvari produkt svojega dela.

Kaj pa v prodaji?

Mnogokrat od vodje prodaje pričakujejo, da bo
reorganiziral prodajno funkcijo,
razbremenil direktorja 
dosegel, da bodo prodajniki imeli rezultate.


Vendar mu ne pokažejo, kako naj to naredi!

Potem pa novi vodja prodaje, vse to poskuša "nekako" narediti in na koncu sam leta po trgu, od kupca do kupca, da  zaključi promet, ki bi ga morala narediti ekipa.

Kako lahko preobremenjeni direktor, ali lastnik podjetja, ki je tudi sam improviziral, ko je vodil prodajnike, 

preda vodenje te funkcije novemu človeku?

Saj pogosto niti sam ne ve, kaj točno je delal, da je prodal... Sam je prodajal s svojim entuziazmom in

osebnostjo. Tega pa ne more predati nekomu drugemu. Preda lahko samo točna navodila in pravilna orodja,

ki morajo biti zapisana.

Tisto, kar ni napisano, ne obstaja!

Tistih stvari, ki obstajajo samo v glavi vodje, sodelavci ne poznajo!

Ni rešitev ta, da vodja najde svojega klona, ki bo tudi delal vse, tako kot on.

V svoji knjigi Vodja, ki mu sledijo sem zapisala korake,
kako zgraditi prodajno ekipo in kako jo učinkovito voditi.

V svoji knjigi Vodja, ki mu sledijo sem zapisala korake, kako zgraditi prodajno ekipo in kako jo učinkovito voditi.

Ključnega pomena je, da morajo v podjetju, preden zaposlijo novega vodjo prodaje, imeti narejena vsa orodja

za zaključevanje in točno določene naloge prodajnikov in tudi naloge njihovega vodje.

To je potem podlaga, na katero lahko nekoga posadite, ker mu boste VI povedali kaj in kako naj dela in

ne obratno.

In šele, ko bo novi vodja to, kar so uspešne akcije v podjetju obvladal in jih uspešno izvajal, lahko postopoma

postane kreativen in vnaša konstruktivne predloge (če jih ima). Ampak na ta način funkcija ves čas deluje.

Če te podlage ni, bo podjetje z vsakim novim človekom v podjetju doživljalo revolucijo, ker bo ali pasiven

ali pa bo spremenil vse, tudi to, kar je v osnovi delovalo.

Verjemite mi, če želite, da vaše podjetje raste, potem je dobro organizirana in dobro vodena prodajna funkcija

ključnega pomena.

V proizvodnji bi bila improvizacija usodna. A menite, da je v prodaji kaj drugače?

10%- na zaključenost strank, je enaka, kot če bi v proizvodnji samo vsak 10.-i izdelek bil brezhiben.
Pomagala sem mnogim podjetjem s Sloveniji in tujini in res lahko pomagam tudi vam. 

Naročite za začetek mojo knjigo : Vodja, ki mu sledijo

Ali pa me pokličite in enkrat za vselej naredite red v prodaji.




Naj bo Sila z vami.

Metka Pal

specialistka za zaključevanje


http://www.zakljucevanje.si

info@zakljucevanje.si

031-455-283

Kateri virusi so za podjetje koristni?
Previous

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet nauč...
Preberite več
Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?
Next

Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?

Leave review
V poslovnem svetu je eden najpomembnejših kriterij...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Leave review
Veliko prodajnikov misli, da stranka NE kupi zato, ker ni zainteresirana. P...
Preberite več
Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Leave review
"Človeka ni strah sprememb, strah ga je, da jih ne bo znal obvladovati."
Preberite več
Katera je najpomembnejša lastnost pilota?

Katera je najpomembnejša lastnost pilota?

Leave review
"Veste katera je najpomembnejša lastnost pilota? Da VE, kaj dela!" Če proda...
Preberite več
Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?

Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?

Leave review
V poslovnem svetu je eden najpomembnejših kriterijev PROFIT.Da bi ta profi...
Preberite več

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova prodajna kultura

24. november 2022
Radisson Blu Hotel, Ljubljana