Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Direktor ali lastnik podjetja ve, da bi v  proizvodnji improvizacija bila usodna.


A menite, da je v prodaji kaj drugače?

10%- na zaključenost strank, je enaka,
kot če bi v proizvodnji samo vsak 10. - i izdelek bil brezhiben!

Si predstavljate situacijo? :)


Ali bi vodja dovolili, da sodelavci v proizvidnji  improvizirajo? Ne!


Zakaj pa improvizacijo tolerira v prodaji

Veliko podjetij zdaj išče dobrega prodajnika ali dobrega vodjo prodaje.

Problem je v tem, da ta nov človek pogosto pride v podjetje in naleti na situacijo, kjer se od njega pričakuje, da bo on našel rešitev za podjetje.

Zanimivo je, da v proizvodnji, novi vodja  ali novi sodelavec za trakom, pride na "gotovo" delovno mesto.
Kjer točno ve, koliko nečesa bo potrebno izvesti, v kakšnem časukakšne kakovosti in katera zaporedja gibov- operacij mora izvesti, da ustvari produkt svojega dela.

Kaj pa v prodaji?

Mnogokrat od vodje prodaje pričakujejo, da bo
reorganiziral prodajno funkcijo,
razbremenil direktorja 
dosegel, da bodo prodajniki imeli rezultate.


Vendar mu ne pokažejo, kako naj to naredi!

Potem pa novi vodja prodaje, vse to poskuša "nekako" narediti in na koncu sam leta po trgu, od kupca do kupca, da  zaključi promet, ki bi ga morala narediti ekipa.

Kako lahko preobremenjeni direktor, ali lastnik podjetja, ki je tudi sam improviziral, ko je vodil prodajnike, preda vodenje te funkcije novemu človeku?

Saj pogosto niti sam ne ve, kaj točno je delal, da je prodal... Sam je prodajal s svojim entuziazmom in osebnostjo.
Tega pa ne more predati nekomu drugemu. Preda lahko samo točna navodila in pravilna orodja, ki morajo biti zapisana.

Tisto, kar ni napisano, ne obstaja!

Tistih stvari, ki obstajajo samo v glavi vodje, sodelavci ne poznajo!

Ni rešitev ta, da vodja najde svojega klona, ki bo tudi delal vse, tako kot on.

V svoji knjigi Vodja, ki mu sledijo sem zapisala korake,
kako zgraditi prodajno ekipo in kako jo učinkovito voditi.

V svoji knjigi Vodja, ki mu sledijo sem zapisala korake, kako zgraditi prodajno ekipo in kako jo učinkovito voditi.

Ključnega pomena je, da morajo v podjetju, preden zaposlijo novega vodjo prodaje, imeti narejena vsa orodja za zaključevanje in točno določene naloge prodajnikov in tudi naloge njihovega vodje.

To je potem podlaga, na katero lahko nekoga posadite, ker mu boste VI povedali kaj in kako naj dela in ne obratno.

In šele, ko bo novi vodja to, kar so uspešne akcije v podjetju obvladal in jih uspešno izvajal, lahko postopoma postane kreativen in vnaša konstruktivne predloge (če jih ima). Ampak na ta način funkcija ves čas deluje.

Če te podlage ni, bo podjetje z vsakim novim človekom v podjetju doživljalo revolucijo, ker bo ali pasiven ali pa bo spremenil vse, tudi to, kar je v osnovi delovalo.

Verjemite mi, če želite, da vaše podjetje raste, potem je dobro organizirana in dobro vodena prodajna funkcija ključnega pomena.

V proizvodnji bi bila improvizacija usodna. A menite, da je v prodaji kaj drugače?

10%- na zaključenost strank, je enaka, kot če bi v proizvodnji samo vsak 10.-i izdelek bil brezhiben.
Pomagala sem mnogim podjetjem s Sloveniji in tujini in res lahko pomagam tudi vam. 

Naročite za začetek mojo knjigo : Vodja, ki mu sledijo

Ali pa me pokličite in enkrat za vselej naredite red v prodaji.

 

 

 

Naj bo Sila z vami.

Metka Pal

specialistka za zaključevanje

 

http://www.zakljucevanje.si

info@zakljucevanje.si

031-455-283

Kateri virusi so za podjetje koristni?
Previous

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet nauč...
Preberite več
 Vodja je tisti, ki mora korigirati sodelavca takoj, ko opazi napako
Next

Vodja je tisti, ki mora korigirati sodelavca takoj, ko opazi napako

Leave review
Kot vodja se morate naučiti, da ni naloga sodelavc...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Leave review
Veliko podjetij zdaj išče dobrega prodajnika ali dobrega vodjo prodaje. Pro...
Preberite več
Kateri virusi so za podjetje koristni?

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet naučili umivati roke. Infekto...
Preberite več
Kako najti sanjskega prodajnika?

Kako najti sanjskega prodajnika?

Leave review
Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključite večino poslov,ki jih...
Preberite več
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Leave review
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačnega prodajnika! Zdaj je č...
Preberite več

Deli članek na družbenih omrežjih.

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova pravila igre v prodaji

Vabljeni v ponedeljek, 28. septembra 2020
Trajanje seminarja: 10:00 - 15:00