Prodajnik gre na teren in obišče 5 strank.
Ves zadovoljen se vrne domov in pripoveduje, kako veliko je delal tisti dan.
Ok. Poglejmo ali je to res?
Karkoli v življenju delamo, ima smisel samo, če je na koncu dosežen nek končni produkt.
Rezultat.
Obiskana stranka še NI končni produkt prodajnikovega dela!
Seveda je boljše, če obišče stranko, kot pa da je ne obišče.
Mora pa prodajnik s tem obiskom imeti nek cilj in ta cilj mora biti dosežen.
Kateri so lahko končni produkti prodajnikovega dela
1. Nova stranka, ki je oddala prvo naročilo
2. Podpisana pogodba
3. Prejeti avans od stranke
4. Novo naročilo obstoječe stranke
5. Stranka, ki je naročila katerega od novih produktov podjetja
itd.,....
Bistvo končnih produktov je, da jih lahko merimo.
Čisto preprosto:
če je prodajnik ta teden obiskal 10 strank, poglejmo koliko končnih produktov je ustvaril.
(lahko si pomagate z zgornjimi produkti)
Hitro boste ugotovili ali res učinkovito dela ali pa ima težave.
Vsakokrat, ko gre prodajnik na teren in nam ne dostavi katerega od zgornjih produktov,
je "šel samo gledat uro".
In največji problem je, da takrat, ko ne zaključi stranke, dela PR in Marketing za konkurenco.
Vprašanje je:
Boste pustili svojega prodajnika, da na trgu dela neumnosti,
ali pa ga bomo naučili zaključevati in bo "raztural"?
Kaj boste naredili?
Naj bo Sila z vami.
Metka Pal
specialistka za zaključevanje
http://www.zakljucevanje.si
info@zakljucevanje.si
031-455-283