Metka Pal

Zaključevanje je strategija od začetka do konca prodaje.
Moje delo je posvečeno temu, da Vi postanete strokovnjak za Zaključevanje!

knjiga-metka-pal

KDO SEM?

Sem Metka Pal, specialistka za zaključevanje prodajnih pogajanj.

 

Pomagam vam, da lažje vzbudite POZORNOST pri stranki, ter dosežete dovolj SOGLASIJ, da stranka svoj DENAR potroši pri Vas.

 

Moje stranke so tisti prodajniki, komercialisti, podjetniki in managerji, ki so spoznali, da je ključ uspeha v tem, da vedo, da se vedno da nekaj narediti.

 

Treninge zaključevanja smo ustvarili zato, da bi čim širši krog ljudi spoznal tisto STRATEGIJO, KOMUNIKACIJO in PRAKTIČNO ZNANJE, ki je top prodajnike naredilo uspešne.

 

Vedno več prodajnikov se iz dneva v dan izobražuje in uči ZAKLJUČEVANJA, da bi lahko skupaj ustvarili NOVO PRODAJNO KULTURO.

 

Z Vami nam bo uspelo!

 

Vabim Vas, da obiščete tudi moje profile na socialnih omrežjih

VAS ZANIMA, KAKO LAHKO HITRO IN USPEŠNO ZAKLJUČITE POSEL?

knjiga-metka-pal

TEŽAVE Z ZAKLJUČEVANJEM?

Po vsakem poslovnem razgovoru morate kristalno jasno vedeti, zakaj ste bili uspešni - ali zakaj niste bili uspešni! Če vam iz nekega razloga ni uspelo, je to enako velik problem, kot če ste bili uspešni, pa ne veste zakaj! 


Obstaja bistvena razlika med prodajo in zaključevanjem. Zaključevanje pomeni, da stranka kupi in plača pri vas. Če že prodajate, potem poskrbite zato, da boste tudi zaslužili. Prodaja pa Vam bo denar prinašala samo, če boste stranko znali zaključiti.


V nasprotnem primeru, bo šla h konkurenci.

Ko boste razumeli Zaključevanje, boste ugotovili, da ste veliko stvari delali »ravno obratno« kot pa bi bilo pravilno. Prodajni razgovor se večinoma konča tako, da stranka na koncu reče:

 

“Bom še premislila!”
“Pogovoriti se moram z možem,... Vas bom poklical...”
“ Se vrnem jutri s prijateljico...”
- Saj veste, nikoli se ne vrnejo.

 

Tak strankin izgovor nikoli ni pravi razlog zato, da ne kupi izdelka ali storitve. Pravi razlog je, da nam ni uspelo najti strankinega problema (zaradi katerega bi kupila izdelek) in odpraviti njenih strahov.

 

metka-pal-pisanje

Nakup je čustveno dejanje.

Če prodajni razgovor začnemo s poudarjanjem prednosti izdelka, bo stranka zelo hitro vprašala “Koliko pa stane?” in kakršno koli ceno ji bomo povedali, bo rekla da je “Drago”. In tukaj zaidemo v težave, ker se začnemo s stranko boriti.


Pri pravilnem zaključevanju se stranki svetijo oči od zadovoljstva, ko kupi vaš izdelek ali storitev in bo poslej imuna na konkurenco ter vas bo zadovoljna priporočala drugim. 


Moje poslanstvo je ustvariti novo prodajno kulturo v Sloveniji, kjer bo prodaja kot poklic v očeh strank dobila priznanje in spoštovanje, ki si ga zasluži.

MNENJA STRANK

Vladimira Fink Pavlin

Znanja, ki nam jih posreduje Metka, so v praksi takoj uporabna in tudi delujejo takoj. Predavanje in trening zaključevanja v prodaji smo v podjetju izvedli že večkrat za prodajno osebje. Prodajalke imajo odlično orodje s katerim lahko več prodajo, pri tem porabijo manj energije, stranka pa je zadovoljna, da je kupila nekaj kar res potrebuje in za kar se je sama odločila. Metka je tudi odlična predavateljica, dobra motivatorka in specialistka svojega področja. Ima veliko idej in vedno pomaga poiskati prave rešitve za večjo prodajo v vsaki branži.

matjaz-stamulak

Franci Pliberšek

u.d.i.a. Generalni direktor MIK Celje

Metka v svojem delu zaključevanja, pristopa do kupca na drugačen način zaključevanja poslov. S kupcem ustvari ravnotežen in zaupen odnos, poišče kupčev problem, ga malo podkrepi, odpravi strahove, dvigne odgovornost za nakup, nakaže rešitve in ustvari zaupanje kupca, da ima najboljšo rešitev za njegov problem. Nato postavi odločilen korak potrditev naročila in s tem najpomembneje… rešitev kupčevega problema in 100% osrečitev. Metkin način zaključevanja je pošten, daje zadovoljne kupce in pride v poštev le za dobre firme. Iz srca priporočam… !!

Mag. Jernej Pirc

Ustanovitelj in direktor BNI Adria d.o.o.

Prodajanje je nepomembno… če ne znamo prodaje tudi zaključiti. In ravno pričujoča knjiga, vam bo z nazornimi primerjavami in primeri iz prakse pokazala prave korake, da ne boste samo prodajali ampak tudi prodali. Avtorica je na res neposreden in ilustrativen način pokazala kaj pomeni zaključevanje in katere so prave strategije zaključevanja v sodobnem času. Čeprav se že več kot 20 let ukvarjam s trženjem in prodajo, sem v knjigi našel ogromno novih pristopov, ki jih lahko takoj uporabim v praksi in sem hvaležen za vsa znanja, ki jih je avtorica delila z nami. Zaključevanje ne pomeni, da prodate kupcem, ampak vam omogoči, da kupci kupijo od vas. S tem pisnim mnenjem vam ne prodajam te odlične knjige. Si pa želim, da jo kupite, ker vem, da bo lahko spremenila vašo poslovno pot.

matjaz-stamulak

Matjaž Štamulak

Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi. Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik. Nam se je zelo izplačalo!

Breda Perme

Signal d.o.o.

Za nami so štirje dnevi intenzivnega in hkrati humornega izobraževanja o zaključevanju v prodaji in moram reči, da smo vsi pod vtisom pridobljenih znanj. Naši prodajniki so takoj pričeli z »vajo«, in pridobljena znanja uporabili na strankah. Seveda ne gre vse tako kot po maslu, saj tudi ko smo začeli hoditi v šolo, nismo takoj tekoče brali, ampak smo pričeli z abecedo in potem doma vadili branje. Ko se sama postavim v vlogo stranke, ki pride v trgovino in tam vedno znova sliši isto vprašanje »Kako vam lahko pomagam« ali »Iščete kaj posebnega?«, me takoj zapusti vsaka želja po nakupu. In ravno tukaj ste nas prepričala, ko ste nam razložila delovanje človeške psihe in kaj ljudi vodi pri odločitvah. Še posebej pomembno pa se mi zdi, kar ste nam stalno poudarjala, da je bistvo prodaje poslušanje in ne prepričevanje. Od srca hvala za ponujeno znanje.

Reference

Sodelujem s številnimi podjetji v Sloveniji in tujini.
V zadnijih 3 letih se je mojih seminarjev udeležilo že več kot 2500 udeležencev.

Naučila Vas bom vzbuditi pozornost pri stranki in doseči dovolj soglasij med razgovorom, da stranka kupi in plača pri Vas. Moji seminarji so priljubljeni tudi zaradi humorja in edinstvene sposobnosti predajanja podatkov, ki jih udeleženci uporabljajo tudi če tega nočejo...

Dogovorimo se za sestanek