Zakaj ne maramo telefonirati?
Najprej! To, da ne maramo telefonirati sploh NI RES! Z veseljem pokličemo svoje najdražje, ali prijatelje, če jim želimo sporočiti kakšno veselo novico, ali kar tako poklepetati z njimi.
Težava nastane takrat, ko želite poklicati neznano osebo in jo pripraviti do tega, da vam do konca prisluhne, ko ji razložite kašno super stvar bi lahko kupila od vas.
Slab občutek, ki ga imate lahko izvira iz tega, da vi čutite kot da ta oseba dela uslugo vam ali pa niste prepričani o tem, da je vaš izdelek resnično glavni dobitek.
Če nimate rutine v telefoniranju, pa vas je lahko strah še tega, da ne veste, kakšno reakcijo lahko pričekujete na drugi strani. Če k temu pridružimo še občutek, da vas je kar malo sram, da morate “klicariti “ ljudi, je težava še večja.
In na teh LASTNIH strahovih morate nekaj narediti!!!
"Če je v vašem podjetju ali v vašem poslu telefoniranje orodje z pridobivanje poslovnih partnerjev, potem je skrajni čas, da opravite s tistimi problemi, ki vas ta trenutek ovirajo na poti do vašega uspeha."
Če pa ste v podjetju v funkciji, ko morate druge naučiti telefonirati, ne morete biti verodostojni v njihovih očeh, če sami tega ne znate.
Na željo udeležencev mojih predavanj sem pripravila trening “ MOJSTER TELEFONIRANJA”, kjer boste dobili ne samo pravilen postopek, temveč tudi knjigico “ Postani mojster telefoniranja” v kateri so praktični primeri, pravi dialogi, veliko odgovorov na različne reakcije strank kadar jih pokličete...
Torej ne bom vam nakladala o tem, kaj bi morali narediti, ampak vam bom pokazala KAKO!
Naj bo Sila z vami
Metka Pal
specialistka za zaključevanje