Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile.
 
Dandanes so stranke nervozne, hitijo in ne zaupajo.  Ne povedo kaj točno  želijo kupiti, zavračajo prodajnika in se prerekajo.

Imate tudi vi dovolj teoretičnih prodajnih seminarjev, ki jih v praksi ne morete uporabit?

Potem ste na pravem mestu!

Vabljeni v torek, 21. JANUAR 2020 Ljubljana

ZAKLJUČEVANJE PRODAJNIH POGAJANJ - PRVA POMOČ PRI OBVLADOVANJU IZGOVOROV

TRENING

INFORMATIVNA IN PRAKTIČNA DELAVNICA S PRAKTIČNIMI PRIMERI:

OBVLADOVANJA IZGOVOROV STRANK

 

Za uspeh sta potrebni moč in inteligenca. V poslu ni potrebno stranke premagati ampak je treba pri njej doseči sodelovanjeIn to tako, da svojega denarja ne porabi pri vaši konkurenci.

 

Za to potrebujete kompletno tehnologijo, saj je odpor kupcev do agresivne prodaje vedno večji.

 

Na treningu PRVA POMOČ PRI OBVLADOVANJU IZGOVOROV boste dobili odgovore na vprašanja ki vas tarejo zadnjih 20 let - zakaj ne prodate toliko kot bi lahko? 

 

Na področju prodaje je veliko napačnih podatkov in nerazumevanja. Na tem treningu boste resnično razumeli mehanizem, ki se sproži v kupcu, ko mora dati denar iz žepa.

 

In ko boste to razumeli boste znali zaključiti stranko.

Nakup ima svoj naravni proces in če prodajnik ne pozna tega procesa, je prodaja ena sama muka. 

95% prodajnikov narobe zajaha konja. Tistih 5%, ki sedijo v pravi smeri, pa ne vedo, kje so vajeti. 

Nima smisla čakati in čakati, da se bodo stranke same zaključile in denar potrošile pri vas.

 

Za to potrebujejo VAS, da jim pomagate premagati njihove lastne ovire.

KO SE POGOVARJAM S PRODAJNIKI MI OBIČAJNO NAŠTEJEJO NASLEDNJE IZGOVORE STRANK:

  • Bom še premislil

  • Me ne zanima

  • Dobimo kaj dodatnega popusta?

  • Se bom pogovoril z direktorjem, on odloča

  • Pokličite nas jeseni/spomladi

  • Bom še malo pogooglal

  • Vas bom poklical

  • Predragi ste

  •  Že imamo dobavitelja

     

    In na take izgovore običajno prodajnik odreagira takole:

    1. Našteje še več koristi izdelka in stranko prepričuje

    2. Vpraša stranko - zakaj tako misli (npr. zakaj se vam to zdi predrago? 

        O čem bi želeli še premisliti?...)

    3. Takoj da popust

     

    In tu se začne borba in konča RVC.

     

    Prodajniki v Sloveniji znajo v povprečju obvladati 1-2 izgovora, potem pa zmrznejo.

    Zaključenost strank v podjetjih pa je cca 10-20%. 

     

    Nikar tako. Ta problem se ne bo rešil sam od sebe.

    Potrebno je znanje, razumevanje in vaja.

     


     

Za uspeh sta potrebni moč in inteligenca. V poslu ni potrebno stranke premagati ampak je  pri njej potrebno doseči sodelovanje. 

In to tako, da svojega denarja ne porabi pri vaši konkurenci.

Vsak direktor, prodajnik, zastopnik, si upravičeno prizadeva, da bi spoznal učinkovit scenarij prodaje v katerega dejansko ve, da bo v prihodnje konkretno povečal prodajo. Tak scenarij pa je učinkovit samo, če ne temelji na predvidevanjih ampak na preciznih načelih, ki prinašajo takojšnji učinek. Če še vedno uporabljate PRODAJANJE – tehniko iz kamene dobe in čakate na to, da boste prodali tistim, ki vas bodo po naključju našli, potem najbrž veliko delate ampak prodaja vam kljub temu dela več stroškov kot PRIHODKOV. Vabljeni na trening – PRVA POMOČ PRI OBVLADOVANJU IZGOVOROV - 20. AVGUST 2019


matjaz-stamulak

Matjaž Štamulak

Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi. Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik. Nam se je zelo izplačalo!

Na treningu se boste naučili:

 

  • Kaj je zaključevanje in zakaj to ni le zadnja faza v poslovnem razgovoru, ko stranka podpiše pogodbo ali plača.

  • Kaj se v resnici dogaja na prodajnem razgovoru?

  • Katera je "skrivna sestavina" prodaje, od katere je vse odvisno?

  • Kateri so točni koraki, ki pripeljejo do tega, da stranka sama HOČE kupiti?

  • Kako pravilno obvladati izgovore?

  • Kako ohraniti oz. povečati RVC! (in se izogniti popustom)?

  • Kako hitro in uspešno zaključiti prodajo?

  • Kako bo 80% vaših novih prodajnih razgovorov (treminov) uspešnih?

  • Katera napačna prepričanja in napačne podatke imajo o prodaji prodajniki?

    kako se POSTAVITI ZASE!
     

Ta seminar je namenjen tistim prodajnikom, vodjem prodaje, direktorjem, ki čutijo, da znajo vzbuditi pozornost pri strankah ne razumejo pa, zakaj jih kljub temu kupi manj, kot bi jih lahko.

Če prodajnega razgovora ne zaključite ostane na njem del vaše pozornosti. 

To pa deluje kot en gumijasti pajek, ki vas vedno znova potegne v preteklost. 

Zato vaša pozornost ni več usmerjena v cilje.

Zakaj se udeležiti treninga?

  • Če znate PROFESIONALNO vzbuditi pozornost pri stranki v 8 od 10 – ih primerov,  KUPIJO pa le trije, potem je čas da PRIDETE na seminar!

  • Ste opazili, da se lahko 2-3 ure trudite pomagati stranki, pa vseeno kupi drugje? Kljub temu, da ste uporabili vse tehnike?
     

Zapomnite si:

Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile. Stranka, ki je stopila v vašo prodajalno ali se je bila pripravljena srečati z vami, nekaj želi. In od vas je odvisno, ali si bo to željo izpolnila pri vas ali pri vaši konkurenci. Vsakokrat, ko stranke ne zaključite ste delali Pr in  Marketing za konkurenco.

Zaključevanje prodaje: 

PRVA POMOČ PRI OBVLADOVANJU IZGOVOROV

INFORMATIVNA IN PRAKTIČNA DELAVNICA

S PRAKTIČNIMI PRIMERI 

 

Kdaj: Torek  21. JANUAR  2020  - Trajanje seminarja: 10:00 - 15:00

Kje: LJUBLJANA

Predavateljica: METKA FEHER PAL

 

Cena seminarja120 eur + DDV  

 

Pridite na seminar in se naučite obvladati izgovore pri drugih in tudi pri sebi, da bodo stvari v poslu in življenju potekale tako, kot vi želite.

 

Samo kdor zna zaključiti stranko ima DENAR.

 

Naj bo Sila z vami!

Metka Pal

 

Specialistka za zaključevanje

Kontakt: info@zakljucevanje.si

Tel: 031-455-283

PRIJAVA NA TRENING

PRVA POMOČ
PRI ZAKLJUČEVANJU