Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile.
 
Dandanes so stranke nervozne, hitijo in ne zaupajo.  Ne povedo česa točno si želijo kupiti, zavračajo prodajnika in se prerekajo.

Imate tudi vi dovolj teoretičnih prodajnih seminarjev, ki jih v praksi ne morete uporabit?

Potem ste na pravem mestu!

TRENING ZAKLJUČEVANJA

INFORMATIVNA IN PRAKTIČNA DELAVNICA

S PRAKTIČNIMI PRIMERI ZAKLJUČEVANJA

 

Za uspeh sta potrebni moč in inteligenca. V poslu ni potrebno stranke premagati ampak je treba doseči pri njej sodelovanja. In to tako, da svojega denarja ne porabi pri vaši konkurenci.

 

Za to potrebujete kompletno tehnologijo, saj je odpor kupcev do agresivne prodaje vedno večji.

 

Na treningu PRVA POMOČ PRI ZAKLJUČEVANJU boste dobili odgovore na vprašanja ki vas tarejo zadnjih 20 let, zakaj ne prodate toliko kot bi lahko. 

 

Na področju prodaje je veliko napačnih podatkov in nerazumevanja. Na tem treningu boste resnično razumeli mehanizem, ki se sproži v kupcu, ko mora dati denar iz žepa.

 

In ko boste to razumeli boste znali zaključiti stranko.

Nakup ima svoj naravni process in če prodajnik ne uporablja tega procesa, je prodaja ena sama muka. 95% prodajnikov narobe zajaha konja. Tistih 5%, ki sedijo v pravi smeri, pa ne vedo, kje so vajeti. Nima smisla čakati in čakati, da se bodo stranke same zaključile in denar potrošile pri vas.

 

Za to potrebujejo VAS, da jim pomagate premagati njihove lastne ovire.

KO SE POGOVARJAM S PRODAJNIKI ME OBIČAJNO SPRAŠUJEJO NASLEDNJE:

  • Kako naj najdem dovolj dobrih strank?

  • Kako naj preprečim, da kupec izkoristi moje strokovno znanje potem pa kupi pri konkurenci?

  • Kako naj dosežem velik promet kljub temu, da je “veliko ribičev in premalo rib” ?

  • Kako naj pri kupcu dosežem, da kupi že pri prvem razgovoru?

  • Kako naj HITRO sklenem posel oz. kako prihranim čas?

  • Kako naj se naučim prodreti v osebno sfero različnih tipov ljudi?

  • Kako obvladuje izgovore pravi profesionalec v zaključevanju?

  • Kako postavimo totalno zanesljiva zaključna vprašanja?

  • Kako naj se izognem temu, da kupec na koncu reče: “Bom še premislil”

  • Kako naj ljudi pripravim da sprejmejo dokončno odločitev?

Za uspeh sta potrebni moč in inteligenca. V poslu ni potrebno stranke premagati ampak je treba doseči pri njej sodelovanja. In to tako, da svojega denarja ne porabi pri vaši konkurenci.

Vsak direktor, prodajnik, zastopnik, si upravičeno prizadeva, da bi spoznal učinkovit scenarij prodaje v katerega dejansko ve, da bo v prihodnje konkretno povečal prodajo. Tak scenarij pa je učinkovit samo, če ne temelji na predvidevanjih ampak na preciznih načelih, ki prinašajo takojšnji učinek. Če še vedno uporabljate PRODAJANJE – tehniko iz kamene dobe in čakate na to, da boste prodali tistim, ki vas bodo po naključju našli, potem najbrž veliko delate ampak prodaja vam kljub temu dela več stroškov kot PRIHODKOV. Vabljeni na trening – Prva pomoč pri zaključevanju – v Ljubljani, 09. OKTOBER.


matjaz-stamulak

Matjaž Štamulak

Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi. Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik. Nam se je zelo izplačalo!

Na treningu se boste naučili:

  • povečati prihodke od prodaje!

  • ohraniti oz. povečati RVC! ( in se izogniti popustom)

  • hitro in uspešno zaključiti prodajo!

  • kako bo 80% vaših novih prodajnih razgovorov (treminov) uspešnih!

  • kako bo stranka čutila neustavljivo željo po tem, da kupi, kar ji predlagate!
     

Ta seminar je namenjen tistim prodajnikom, vodjem prodaje, direktorjem, ki čutijo, da znajo vzbuditi pozornost pri strankah ne razumejo pa, zakaj jih kljub temu kupi manj, kot bi jih lahko.

Če prodajnega razgovora ne zaključite ostane na njem del vaše pozornosti. To pa deluje kot en gumijasti pajek, ki vas vedno znova potegne v preteklost. Zato vaša pozornost ni več usmerjena v cilje.

Zakaj se udeležiti treninga?

  • Če znate PROFESIONALNO vzbuditi pozornost pri stranki v 8 od 10 – ih primerov, potem pa KUPIJO le trije, potem je čas da PRIDETE!

  • Ste opazili, da se lahko 2-3 ure trudite pomagati stranki, pa vseeno kupi drugje? Kljub temu, da ste uporabili vse tehnike?
     

Zapomnite si:

Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile. Stranka, ki je stopila v vašo prodajalno ali se je bila pripravljena srečati z vami, nekaj želi. In od vas je odvisno, ali si bo to željo izpolnila pri vas ali pri vaši konkurenci. Vsakokrat, ko stranke ne zaključite ste delali pr in marketing za konkurenco.

PRVA POMOČ PRI ZAKLJUČEVANJU

INFORMATIVNA IN PRAKTIČNA DELAVNICA

S PRAKTIČNIMI PRIMERI ZAKLJUČEVANJA

 

Kdaj: 9. oktober - Trajanje seminarja: 09:00 - 15:00
Kje: Austria Trend Hotel Ljubljana

 

Predavateljica: METKA PAL

 

Cena seminarja: 50 eur + ddv/osebo.

 

Pridite na seminar in se naučite zaključevati, da bodo stvari v poslu in življenju potekale tako, kot vi želite.

 

Samo kdor zna zaključiti stranko ima DENAR.

 

Naj bo Sila z vami!

Metka Pal

 

Specialistka za zaključevanje

Kontakt: info@zakljucevanje.si

Tel: 031-455-283

PRIJAVA NA TRENING

PRVA POMOČ
PRI ZAKLJUČEVANJU