Radisson Blu Plaza Hotel,

Bratislavska cesta 8, Ljubljana (BTC).

 

Ponedeljek, 28. september 2020 (termin je zaseden)

Torek 6. oktober 2020 (prosta mesta so še na voljo)

Trening podprt s praktičnimi primeri

 

TRENING ZAKLJUČEVANJA:

Nova pravila igre v prodaji


Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile.
 

Dandanes so stranke nervozne, ves čas hitijo in vam ne zaupajo. Ne povedo jasno, česa si želijo kupiti, zavračajo prodajnika in se rade prerekajo.

 

Imate tudi vi dovolj teoretičnih prodajnih seminarjev, ki vam nič ne koristijo, saj znanja v praksi ne morete uporabit? Potem ste na pravem mestu!

 

Spoznajte preverjen in učinkovit sistem zaključevanja prodaje iz prve roke, ki bo vašo poslovno uspešnost dvignil v višave!

Marsikaj, česar so vas o prodaji naučili, je napačno. Stari mehanizmi ne delujejo več. Ameriške prodajne tehnike v našem okolju ne delujejo. Glede prodaje je ogromno nerazumevanja, napačnih podatkov in konceptov, ki enostavno ne prinašajo rezultatov.

 

Na TRENINGU ZAKLJUČEVANJA, 28. 9. 2020 v Ljubljani vam bom razkrila NOVA PRAVILA igre v prodaji, ki bodo vam in vašemu podjetju omogočila prehiteti konkurenco.

 

Vaša naloga je, da zaključite prodajo, ne zgolj prodajate. In točno tega se boste naučili na treningu. Resnično boste razumeli mehanizem, ki se sproži v kupcu, ko mora sprejeti odločitev in iz žepa potegniti denar. Dobili boste orodja, ki jih potrebujete, da boste v praksi znali zaključiti prodajni proces.

 

Ne govorim na pamet. S sistemom, ki ga boste spoznali na treningu zaključevanja sem pomagala že mnogim podjetjem in posameznikom. V zadnjih letih sem tako uspešno sodelovala tudi s številnimi priznanimi slovenskimi podjetji. 

“Nakup ima svoj naravni proces.

Če prodajnik ne pozna zakonitosti procesa, je prodaja ena sama muka. 95% prodajnikov vzvratno zajaha konja.

Tistih 5%, ki pa jih sedi, obrnjenih v pravo smer, ne ve, kje so vajeti za upravljanje konja.

Nima smisla čakati in čakati, da se bodo stranke same zaključile in kupile pri vas.

 

Zato potrebujejo VAS, da jim pomagate premagati njihove lastne ovire.”

Bogdan Kronovšek

direktor podjetja Kronoterm

KO SE POGOVARJAM S PRODAJNIKI MI OBIČAJNO NAŠTEJEJO NASLEDNJE IZGOVORE STRANK:

  • Bom še premislil

  • Me ne zanima

  • Dobimo kaj dodatnega popusta?

  • Se bom pogovoril z direktorjem, on odloča

  • Pokličite nas jeseni/spomladi

  • Bom še malo pogooglal

  • Vas bom poklical

  • Predragi ste

  • Že imamo dobavitelja

Na tovrstne izgovore prodajnik običajno odreagira takole:

  1. Našteje še več koristi izdelka in stranko prepričuje

  2. Vpraša stranko, zakaj tako misli (npr. zakaj se vam to zdi predrago? O čem bi želeli še premisliti?...)
  3. Takoj pristane na popust


Temu se reče borba. In to je točka, kjer RVC izginja s svetlobno hitrostjo.

 
Prodajniki v Sloveniji znajo v povprečju obvladati 1-2 izgovora, potem pa zmrznejo. V podjetjih se tako zaključi zgolj 10-20% strank!

Ta problem se ne bo rešil sam od sebe. Za premik in boljše rezultate potrebujete znanje, razumevanje in vajo.

Vsak direktor, prodajnik in zastopnik si upravičeno prizadeva, da bi spoznal učinkovit scenarij prodaje, za katerega dejansko ve, da bo v prihodnje konkretno povečal prodajo. A tak scenarij je učinkovit le, če ne temelji na predvidevanjih, temveč na preciznih načelih, ki prinašajo takojšnji učinek.

 

Če še vedno uporabljate PRODAJANJE – tehniko iz kamene dobe in čakate, da boste prodali tistim, ki vas bodo po naključju našli sami od sebe, potem najbrž veliko delate. In zelo malo zaslužite. Prodaja vam navkljub trdemu delu in trudu prinaša več stroškov kot PRIHODKOV.

 

Želite ta scenarij obrniti na glavo in sebi ter svojemu podjetju zagotoviti vrhunske rezultate?


Vabljeni na trening – ZAKLJUČEVANJE - PRODAJNI SISTEM NOVE GENERACIJE, ki poteka 30.junija 2020 v Radisson Blu Plaza Hotelu v Ljubljani.

Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi.


Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik.


Nam se je zelo izplačalo!

Matjaž Štamulak


Na treningu se boste naučili:

 

  • Kaj je zaključevanje in zakaj to ni le zadnja faza v poslovnem razgovoru, ko stranka podpiše pogodbo ali plača.

  • Kaj se v resnici dogaja na prodajnem razgovoru?

  • Katera je "skrivna sestavina" prodaje, od katere je vse odvisno?

  • Kateri so točni koraki, ki pripeljejo do tega, da stranka sama HOČE kupiti?

  • Kako pravilno obvladati izgovore?

  • Kako ohraniti oz. povečati RVC (in se izogniti popustom)?

  • Kako hitro in uspešno zaključiti prodajo?

  • Kako bo 80% vaših novih prodajnih razgovorov (treminov) uspešnih?

  • Katera napačna prepričanja in napačne podatke imajo o prodaji prodajniki?

  • Kako se POSTAVITI ZASE!
     

Ta seminar je namenjen tistim prodajnikom, vodjem prodaje in direktorjem, ki čutijo, da znajo vzbuditi pozornost pri strankah, ne razumejo pa, zakaj jih kljub temu kupi manj, kot bi jih lahko.

Zakaj se udeležiti treninga?

  • Če znate PROFESIONALNO vzbuditi pozornost pri stranki v 8 od 10 primerov,  KUPIJO pa le trije, potem je čas da PRIDETE na seminar!

  • Ste opazili, da se lahko 2-3 ure trudite pomagati stranki, pa vseeno kupi drugje? Kljub temu, da ste uporabili vse tehnike in iz rokava potegnili svoje najboljše ase?

 

Zapomnite si:

Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile. Stranka, ki je stopila v vašo prodajalno ali se je bila pripravljena srečati z vami, nekaj želi. In od vas je odvisno, ali si bo to željo izpolnila pri vas ali pri vaši konkurenci. Vsakokrat, ko stranke ne zaključite, ste delali PR reklamo in marketing za konkurenco.

Trening zaključevanja prodaje: 

Nova pravila igre v prodaji

Trening podprt s praktičnimi primeri

 

Kdaj: Zaradi velikega zanimana je na voljo še en dodaten termin

Ponedeljek  28. SEPTEMBER (termin je zaseden) 

Torek  6. OKTOBER (prosta mesta so še na voljo)

 

Trajanje seminarja: 10:00 - 15:00

EARLY BIRD cena: 50 eur + DDV / osebo 

Kje: Radisson Blu Plaza Hotel

 

Termin za dan 28. 9. 2020 je zapolnjen. 

 

Zaradi velikega zanimanja smo se odločili, da vam ponudimo še en dodaten termin, in sicer 6. oktobra 2020. 

 

Prijavite se lahko tukaj .

 

POZOR! Early bird cena velja le do 29. 9. 2020, zato pohitite s prijavo. Redna cena seminarja je 70 eur + DDV.

 

Predavateljica: 

 

METKA PAL 

Specialistka za zaključevanje

Kontakt: info@zakljucevanje.si

Tel: 031-455-283

 

Število mest je omejeno.

Ob prijavi prejmete tudi dostop do zaprte Facebook skupine.

PRIJAVA NA TRENING

ZAKLJUČEVANJE.

PRODAJNI SISTEM

NOVE GENERACIJE

6. OKTOBER 2020

Še vedno niste prepričani? 

Obvladovanje izgovor je tudi ena izmed glavnih točk, 

ki se jih bom dotaknila na treningu. 

Če ste vodja in tudi sami prodajate, vam zaradi operativne vključenosti v prodajo verjetno zmanjkuje časa za vodstvene naloge v podjetju. In če ste vi tisti, ki zaključuje, potem bo vaša ekipa vedno bolj pasivna in vi boste imeli čedalje več dela manj časa. Pridite na seminar skupaj s prodajno ekipo, čas je, da se vaši prodajniki naučijo zaključiti posel od začetka do konca. Saj jih zato plačujete. Mar ne?

 

Če ste prodajnik in nimate časa, potem se to verjetno dogaja zaradi vseh tistih, ki vam obljubijo, da bodo še premislili, potem pa kupijo drugje. Vi pa imate občutek, da veliko delate, rezultat, pa ni takšen, kot bi si želeli. Profi zaključevalec dela pol manj, ker je učinkovit in ustvari mnogo več prometa in seveda tudi mnogo več zasluži. Zaključevanje je namenjeno temu, da skrajšate čas prodajnega sestanka in dosežete,
da stranka kupinin plača pri vas!

Seveda, izvedeli boste ogromno. Priložnost imate z minimalno investicijo spoznati sistem, ki je učinkovit tukaj in zdaj. Spoznali boste, da ste do sedaj prodajo delali ravno obratno od tega, kar je pravilno in naučili se boste pravilnega vrstnega reda.


Trening zaključevanja ni samo teoretičen seminar temveč boste dobili veliko praktičnih primerov prodajnih razgovorov in odgovore na tiste izgovore, s katerimi vas stranke najpogosteje pustijo čakati ali pa vas kar odpravijo. Vaša naloga je, da te izgovore prinesete na trening s seboj. Velja?


Udeleženci pravijo, da jih tega, kar so slišali na mojih predavanjih niso nikoli prej nikjer naučili.

Razumem. A vendar moram omeniti, da so najboljši zgled sodelavcem vodje in prodajniki, ki sledijo času in se nenehno izpopolnjujejo. In najboljši vodje in prodajniki iščejo vedno nove priložnosti, kako postati še boljši.

 

Verjamem, da ste dobri, da prodate in da vas imajo stranke rade. A kaj če vam lahko moje znanje koristi, da boste prodali in zaslužili še več ter imeli več prostega časa? 

 

Zame je to dovolj velik razlog. 

Tudi jaz jih ne maram. Moja izobraževanja niso suhoparna. Prav tako vsaj 50% časa namenimo praktičnim vajam. To je v bistvu edino izobraževanje, kjer naučeno lahko tudi takoj po treningu uporabite v praksi! 

 

Verjamem v to, da se je smiselno učiti samo tega, kar lahko uporabiš v praksi. Temu načelu sledijo vsi moji treningi!

Razumem vas, vodje in prodajniki ste vajeni zelo dimamičnega življenja. Včasih si kdo ne upa priti, ker je njegova pozornost tako razpršena, da se boji ali se bo lahko skoncentriral in zdržal cel dan. Potem pa pride in ugotovi, da je trening minil kot bi trenil in ima ob koncu dneva mnogo več energije in notranjega miru kot zjutraj.

Velja pravilo, da se ekipa brez vodje sama od sebe nikoli ne spremeni! Vodja mora na lastne oči videti in slišati, kaj je tisto, česar se prodajniki učjo. Če to vodje ne zanima, potem ne vodi svoje ekipe.


V vseh podjetjih, kjer smo izvedli trening zaključevanja so direktorji in tudi generalni direktorji bili prisotni na seminarju skupaj s prodajno ekipo. Zato, ker je pravemu vodji mar za podjetje in njegove ljudi.

 

Lahko se zgodi, da bo kakšen leni prodajnik prišel iz seminarja in vam rekel » hja, saj je bilo ok, ampak trg, je tak, da se nič ne da narediti....« Bo vaš uspeh odvisen od njegovega mnenja, ali se boste prepričali sami? Vi ste glavni trener svoje ekipe, zato na treningu ne morete manjkati.

Običajno je udeležencem žal, da niso prišli že prej!