Najbolj priljubljen

seminar prvič v digitalni obliki.

WEBINAR V ŽIVO

Čas trajanja: 2 uri

Izbirate lahko med dopoldanskim 

in večernim terminom.

 

Dopoldanski termin Torej, 23. februar 2021 ob 10.00 uri

Večerni termin Torek, 23. februar 2021 ob 19.00 uri

Kratek a učinkovit Webinar podprt s praktičnimi primeri

 

WEBINAR:

ZAKLJUČEVANJE

Nova pravila igre v prodaji


Zaključevanje prodajnih pogajanj v letu 2021.
 

V letu 2020 sta se trg in prodaja korenito spremenila. Že tako nervozne stranke, ki ves čas hitijo in vam ne zaupajo, so sedaj tudi same v negotovi situaciji, zaradi česar je zdaj še težje prodati. 

 

A verjemite, konkurenca ne spi in točno sedaj se bo pokazalo, kdo hoče preživeti in rasti, kdo želi zaplavati in kdo se bo potopil.

 

Imate tudi vi dovolj teoretičnih prodajnih predavanj, ki vam nič ne koristijo, saj znanja v praksi ne morete uporabit? Potem ste na pravem mestu!

 

Učiti se splača samo to, kar lahko takoj uporabite v praksi in res deluje! 

Marsikaj, česar so vas o prodaji naučili, je napačno. Stari mehanizmi ne delujejo več. Ameriške prodajne tehnike v našem okolju ne delujejo. Glede prodaje je ogromno nerazumevanja, napačnih podatkov in konceptov, ki enostavno ne prinašajo rezultatov.

 

Na WEBINARJU, 23. 2. 2020 vam bom razkrila NOVA PRAVILA igre v prodaji, ki bodo vam in vašemu podjetju omogočila prehiteti konkurenco.

 

Vaša naloga je, da zaključite prodajo, ne zgolj prodajate. In točno tega se boste naučili na treningu. Resnično boste razumeli mehanizem, ki se sproži v kupcu, ko mora sprejeti odločitev in iz žepa potegniti denar. Dobili boste orodja, ki jih potrebujete, da boste v praksi znali zaključiti prodajni proces.

 

Ne govorim na pamet. S sistemom, ki ga boste spoznali na treningu zaključevanja sem pomagala že mnogim podjetjem in posameznikom. V zadnjih letih sem tako uspešno sodelovala tudi s številnimi priznanimi slovenskimi podjetji. 

“Nakup ima svoj naravni proces.

Če prodajnik ne pozna zakonitosti procesa, je prodaja ena sama muka. 95% prodajnikov vzvratno zajaha konja.

Tistih 5%, ki pa jih sedi, obrnjenih v pravo smer, ne ve, kje so vajeti.

Nima smisla čakati in čakati, da se bodo stranke same zaključile in kupile pri vas.

 

Zato potrebujejo VAS, da jim pomagate premagati njihove lastne ovire.”

Bogdan Kronovšek

direktor podjetja Kronoterm

KO SE POGOVARJAM S PRODAJNIKI MI OBIČAJNO NAŠTEJEJO NASLEDNJE IZGOVORE STRANK:

  • Bom še premislil

  • Me ne zanima

  • Dobimo kaj dodatnega popusta?

  • Se bom pogovoril z direktorjem, on odloča

  • Pokličite nas jeseni/spomladi

  • Bom še malo pogooglal

  • Vas bom poklical

  • Predragi ste

  • Že imamo dobavitelja

Na tovrstne izgovore prodajnik običajno odreagira takole:

  1. Našteje še več koristi izdelka in stranko prepričuje

  2. Vpraša stranko, zakaj tako misli (npr. zakaj se vam to zdi predrago? O čem bi želeli še premisliti?...)
  3. Takoj pristane na popust


Temu se reče borba. In to je točka, kjer RVC izginja s svetlobno hitrostjo.

 
Prodajniki v Sloveniji znajo v povprečju obvladati 1-2 izgovora, potem pa zmrznejo. V podjetjih se tako zaključi zgolj 10-20% strank!

Ta problem se ne bo rešil sam od sebe. Za premik in boljše rezultate potrebujete znanje, razumevanje in vajo.

Vsak direktor, prodajnik in zastopnik si upravičeno prizadeva, da bi spoznal učinkovit scenarij prodaje, za katerega dejansko ve, da bo v prihodnje konkretno povečal prodajo. A tak scenarij je učinkovit le, če ne temelji na predvidevanjih, temveč na preciznih načelih, ki prinašajo takojšnji učinek.

 

Če še vedno uporabljate PRODAJANJE – tehniko iz kamene dobe in čakate, da boste prodali tistim, ki vas bodo po naključju našli sami od sebe, potem najbrž veliko delate. In zelo malo zaslužite. Prodaja vam navkljub trdemu delu in trudu prinaša več stroškov kot PRIHODKOV.

 

Želite ta scenarij obrniti na glavo in sebi ter svojemu podjetju zagotoviti vrhunske rezultate?


Vabljeni na webinar – NOVA PRAVILA IGRE V PRODAJI, ki bo potekal  v 2 terminih dne 23. februarja 2021.

Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi.


Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik.


Nam se je zelo izplačalo!

Matjaž Štamulak


Na treningu se boste naučili:

 

  • Kaj je zaključevanje in zakaj to ni le zadnja faza v poslovnem razgovoru, ko stranka podpiše pogodbo ali plača.

  • Kaj se v resnici dogaja na prodajnem razgovoru?

  • Katera je "skrivna sestavina" prodaje, od katere je vse odvisno?

  • Kateri so točni koraki, ki pripeljejo do tega, da stranka sama HOČE kupiti?

  • Kako pravilno obvladati izgovore?

  • Kako ohraniti oz. povečati RVC (in se izogniti popustom)?

  • Kako hitro in uspešno zaključiti prodajo?

  • Kako bo 80% vaših novih prodajnih razgovorov (treminov) uspešnih?

  • Katera napačna prepričanja in napačne podatke imajo o prodaji prodajniki?

  • Kako se POSTAVITI ZASE!
     

Ta seminar je namenjen tistim prodajnikom, vodjem prodaje in direktorjem, ki čutijo, da znajo vzbuditi pozornost pri strankah, ne razumejo pa, zakaj jih kljub temu kupi manj, kot bi jih lahko.

Zakaj se udeležiti treninga?

  • Če znate PROFESIONALNO vzbuditi pozornost pri stranki v 8 od 10 primerov,  KUPIJO pa le trije, potem je čas da PRIDETE na seminar!

  • Ste opazili, da se lahko 2-3 ure trudite pomagati stranki, pa vseeno kupi drugje? Kljub temu, da ste uporabili vse tehnike in iz rokava potegnili svoje najboljše ase?

 

Zapomnite si:

Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile. Stranka, ki je stopila v vašo prodajalno ali se je bila pripravljena srečati z vami, nekaj želi. In od vas je odvisno, ali si bo to željo izpolnila pri vas ali pri vaši konkurenci. Vsakokrat, ko stranke ne zaključite, ste delali PR reklamo in marketing za konkurenco.

Trening zaključevanja prodaje: 

Nova pravila igre v prodaji

 

Kratek a učinkovit Webinar v živo podprt s praktičnimi primeri, 

kjer me boste lahko tudi kaj vprašali. 

 

Kdaj: 

Dopoldanski termin Torek 23. FEBRUAR, 10:00 - 12:00

Večerni termin Torek 23. FEBRUAR, 19:00 - 21:00

 

Trajanje webinarja: 2 uri

Cena: 19,95 eur z DDV / osebo

Kje: ZOOM, povezavo dobite dan pred dogodkom na elektronsko pošto

Zakaj: Najbolj priljubljen seminar prvič v digitalni obliki. 

 

 

PRIJAVA

Webinar je razprodan. Prijave so zaključene.

 

POZOR! Cena velja na osebo. Zaradi omejitev pri Zoom konferencah prosim pohitite s prijavo, da si zagotovite svoj termin. 


 

Ob prijavi prejmete tudi dostop do zaprte Facebook skupine.

PRIJAVA NA 

WEBINAR

23. FEBRUAR 2021

METKA PAL, Specialistka za zaključevanje

Kontakt: info@metka-pal.si

Tel: 031-455-283

 

Metka, kaj kaj je vključeno v ceno webinarja?


Ogromno znanja, ki ga boste lahko uporabili že naslednji dan. Webinar poteka v krajši obliki, kot moji klasični treningi zaključevanja prodaje, a vendar ne skoparim z informacijami in praktičnimi primeri. 


Seminar je namenjen tistim vodjem in prodajnikom, ki so se pripravljeni učiti in ne mislijo, da že vse vedo!  Od vas je odvisno ali bo stranka kupila pri vas ali pri vaši konkurenci. In temu je namenjen tale webinar. Je konkreten, praktičen in vam bo pomagal pri prodaji in trenutni situaciji na tržišču. 



Še vedno niste prepričani? 


Obvladovanje izgovor je tudi ena izmed glavnih točk, 

ki se jih bom dotaknila na treningu.


Če ste vodja in tudi sami prodajate, vam zaradi operativne vključenosti v prodajo verjetno zmanjkuje časa za vodstvene naloge v podjetju. 

In če ste vi tisti, ki zaključuje, potem bo vaša ekipa vedno bolj pasivna in vi boste imeli čedalje več dela manj časa. 

Pridite na seminar skupaj s prodajno ekipo, čas je, da se vaši prodajniki naučijo zaključiti posel od začetka do konca

Saj jih zato plačujete. Mar ne?

 

Če ste prodajnik in nimate časa, potem se to verjetno dogaja zaradi vseh tistih, ki vam obljubijo, da bodo še premislili, potem pa kupijo drugje. Vi pa imate občutek, da veliko delate, rezultat, pa ni takšen, kot bi si želeli. Profi zaključevalec dela pol manj, ker je učinkovit in ustvari mnogo več prometa in seveda tudi mnogo več zasluži. Zaključevanje je namenjeno temu, da skrajšate čas prodajnega sestanka in dosežete, da stranka kupi in plača pri vas!

 

In ko smo že pri tem ... webinar poteka samo 2 uri in na voljo sta dva 2 termina, zato izgovor "NIMAM ČASA" tukaj res ni na mestu. :)

Udeleženci pravijo, da jih tega, kar so slišali na mojih predavanjih niso nikoli prej nikjer naučili.

Priložnost imate z minimalno investicijo spoznati sistem, ki je učinkovit tukaj in zdaj. Spoznali boste, da ste do sedaj prodajo delali ravno obratno od tega, kar je pravilno in naučili se boste pravilnega vrstnega reda.


Trening zaključevanja ni samo teoretičen webinar, temveč boste dobili veliko praktičnih primerov prodajnih razgovorov in odgovore na tiste izgovore, s katerimi vas stranke najpogosteje pustijo čakati ali pa vas kar odpravijo. Vaša naloga je, da te izgovore prinesete na trening s seboj. Velja?


Razumem. Ko se vodja neha učiti, se neha učiti cela ekipa. 

Ta seminar tudi ni za prodajnika, ki meni, da že vse ve.

Vidim pa, da to znanje najboljše izkoristijo dobri prodajniki, ker pravijo, da na treningu ozavestijo, kaj so delali prav, ko so prodali in kaj so delali narobe, ko jim ni uspelo prodati.

 

To dovolj velik razlog, da pridete.

Tudi jaz jih ne maram. Moja izobraževanja niso suhoparna. Prav tako vsaj 50% časa namenimo praktičnim vajam. To je v bistvu edino izobraževanje, kjer naučeno lahko tudi takoj po treningu uporabite v praksi! 

 

Verjamem v to, da se je smiselno učiti samo tega, kar lahko uporabiš v praksi. Temu načelu sledijo vsi moji treningi!

Velja pravilo, da se ekipa brez vodje sama od sebe nikoli ne spremeni! Vodja mora na lastne oči videti in slišati, kaj je tisto, česar se prodajniki učjo. Če to vodje ne zanima, potem ne vodi svoje ekipe.


V vseh podjetjih, kjer smo izvedli trening zaključevanja so direktorji in tudi generalni direktorji bili prisotni na seminarju skupaj s prodajno ekipo. Zato, ker je pravemu vodji mar za podjetje in njegove ljudi.

 

Lahko se zgodi, da bo kakšen leni prodajnik po končanem webinarju rekel » hja, saj je bilo ok, ampak trg je tak, da se nič ne da narediti....« Bo vaš uspeh odvisen od njegovega mnenja, ali se boste prepričali sami? Vi ste glavni trener svoje ekipe, zato na webinarju ne morete manjkati.

Običajno je udeležencem žal, da niso prišli že prej


Veselim se našega ponovnega snidenja v živo, verjamem pa da lahko tudi na daljavo naredimo marsikaj. Želim spremeniti prodajno kulturo v Sloveniji in prodajnikom olajšati življenje. Prvi korak morate narediti vi, pri vseh ostalih pa vam pomagam jaz.