1.) Po letu 2007 se je trg spremenil.
2.) Najboljše sodelujem s podjetji, kjer vodja, direktor želi, da podjetje raste in se razvija.
3.) Dobra organizacijska struktura podjetja je v pomoč mojemu delu, da se motor ne razleti, ko pritisnemo na plin!
4.) Moj cilj je vzpostaviti novo prodajno kulturo v Sloveniji.
5.) Vodja prodaje ali direktor v podjetju želi imeti popolno zavedanje o tem, kako bodo prodajniki prodali, da ne bosta samo eden ali dva dobra prodajnika, ampak bodo vsi imeli dobre rezultate.
6.) Pri marži in pri prometu je ključnega pomena razumevanje Zaključevanje.
V zadnjih 3 letih se je mojih seminarjev udeležilo več kot 2500 udeležencev.
7.) Pa ja ne bodo vaši prodajniki delali marketinga za vašo konkurenco. (kadar stranke ne zaključijo, jo vso zagreto pošljejo h konkurenci).
8.) Praksa potrjuje, da so prodajniki uspešni takrat, ko imajo dovolj municije in so dovolj hitri.
9.) Če ste lastnik podjetja naj Vaše podjetje dela za Vas in ne obratno – tudi tu je ključnega pomena zaključevanje.
10.) Ugotovili boste, da ste do sedaj vse delali ravno obratno . (večina vodij ve, da nekaj s prodajo ni v redu, samo ne vedo točno kje je težava).
11.) Moje stranke so bile že prej na mnogih seminarjih, kjer so dobile posamezne tehnike, ki niso bile povezane v celoto in si niso sledile v vrstnem redu. Zato tisti seminarji niso prinesli podjetju toliko denarja kot bi ga lahko.
12.) Nisem teoretična predavateljica.
13.) Imam 20 let izkušenj v prodaji in vodenju podjetij v tujini.
14.) To ni agresiven način prodaje. Je sistem, ki ga je razvil Tamás Kasza v Evropi, deluje tukaj in zdaj in po tem sistemu je bilo izobraženih že več kot 40.000 prodajnikov po Evropi – v Sloveniji v 5 letih več kot 7000.
15.) Nisem »motivatorka«. Po mojem seminarju so udeleženci motivirani zato, ker pridobljeno znanje takoj uporabijo v praksi in vidijo, da deluje. Edina prava motivacija je, ko obvladaš tisto, kar delaš in si uspešen.
16.) V svoji karieri sem kot prodajnica in direktorica bila na mnogih seminarjih, kjer sem dobila storitev, ki ni bila pisana na kožo podjetju. Vsaka branža ima svoje posebnosti. Takrat sem trdno sklenila, da sama nikoli ne bom imela treninga, ki za stranko ni koristen. Sedaj kot trener lahko to načelo uresničujem vsak dan.
17.) Leta 2013 sem se naučila Zaključevanja in sklenila, da postanem specialistka na tem področju. Pred tem nisem čisto točno vedela kaj delam na trgu prav, zdelo se mi je, da preprosto delam po občutku. Po letu 2008 so se razmere ne trgu tako spremenile, da si »prodaje po občutku« in improvizacije nihče ne bi smel več privoščiti.
18.) Trening ne bo dolgočasen, ker sem »natrenirana« predavateljica in imam tudi svoj seminar: Kako uspešno nastopamo v javnosti.
19.) Enodnevni trening ali dvodnevni? V podjetju ali na drugi lokaciji?
20.) Želite enkratno ali dolgoročno sodelovanje? Ne glede na to, za katero se boste odločili se oba strinjava, da je potrebno čim hitreje začeti, saj zaradi tega, ker se prodajniki slabo spoznajo na svoje delo dnevno izgubljate ogromno denarja.
21.) Trening bo zelo praktičen saj 50% časa vadimo.
22.) Gradivo je sestavljeno tako, da ga boste uporabljali tudi če ga ne boste hoteli. Včasih kdo pravi, da znanje ni imelo vpliva nanj, potem pa njegova okolica potrdi, da uporablja naučeno in reagira povsem drugače).
23.) Rezultati bodo takojšnji.
24.) Moj trening Zaključevanja zelo popravlja zavedanje. Tisti, ki so do sedaj bili dobri v prodaji, niso vedeli, kaj delajo dobro. Na treningu bodo to ozavestili. Ne bodo več prodajali intuitivno, nezavedno ampak s popolno kontrolo. Tako bo učinkovitost mnogo večja.