Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile.
 

Dandanes so stranke nervozne, ves čas hitijo in vam ne zaupajo. Ne povedo jasno, česa si želijo kupiti, zavračajo prodajnika in se rade prerekajo.

Imate tudi vi dovolj teoretičnih prodajnih seminarjev, ki vam nič ne koristijo, saj znanja v praksi ne morete uporabit? Potem ste na pravem mestu!

 

Spoznajte preverjen & učinkovit sistem zaključevanja prodaje iz prve roke, ki vam bo v tem obdobju prišel še kako prav.

Radisson Blu Plaza Hotel,

Bratislavska cesta 8, Ljubljana (BTC).

 

Vabljeni v torek, 30. junija 2020.

ZAKLJUČEVANJE PRODAJNIH POGAJANJ:

Nova pravila igre v prodaji

Trening podprt s praktičnimi primeri


Se vaše poslovno srečanje s stranko velikokrat konča s stavki, kot so: “Bom še premislil; moram se pogovoriti s šefom; vas bomo poklicali; pošljite nam ponudbo … ?”

 

K temu lahko v obdobju, ki sledi (kot posledica več-mesečne karantene) dodate še izgovore, kot so: "Trg se je ustavil", "Zdaj ni pravi čas", "Moramo biti varčni", ...

 

Se pogosto zgodi, da stranka izkoristi vaš čas in vaše strokovno znanje, potem pa kupi drugje?

 

Ali vaši prodajniki raje sedijo v pisarni in pošiljajo ponudbe po mailu, namesto da bi bili na terenu, kjer bi opravljali prodajne razgovore s potencialnimi kupci? Takrat, ko pa vseeno gredo na teren, improvizirajo ali ne znajo prodati? Si stranko, ki pride v podjetje, podajate kot štafetno palico, nihče pa prodaje ne zaključi?

 

Za uspeh pri prodajnih razgovorih potrebujete moč in inteligenco. V poslu stranke ni treba premagati, temveč z njo doseči sodelovanje. Posledično svojega denarja ne porabi pri vaši konkurenci, temveč kupi pri vas!

Dobrodošli na treningu “ZAKLJUČEVANJE - PRODAJNI SISTEM NOVE GENERACIJE”, kjer boste dobili odgovore na vprašanja, ki vas tarejo že zadnjih 20 let: ZAKAJ NE PRODATE TOLIKO, KOLIKOR BI LAHKO?

 

Marsikaj, česar so vas o prodaji naučili, je napačno. Stari mehanizmi ne delujejo več. Ameriški sistem komunikacije v našem okolju ne deluje. Okoli prodaje je ogromno nerazumevanja, napačnih podatkov in nerazumljenih konceptov. 

 

Vaša naloga je, da zaključite prodajo, ne zgolj prodajate. In točno tega se boste naučili na treningu. Resnično boste začeli razumevati mehanizem, ki se sproži v kupcu, ko mora iz žepa potegniti denar. Dobili boste orodja, ki jih potrebujete, da boste v praksi znali zaključiti prodajni proces.

 

Improvizacija danes ne deluje več. Če želite zaključiti prodajo, potrebujete podrobno izdelan scenarij.

“Nakup ima svoj naravni proces.

Če prodajnik ne pozna zakonitosti procesa, je prodaja ena sama muka. 95% prodajnikov vzvratno zajaha konja.

Tistih 5%, ki pa jih sedi, obrnjenih v pravo smer, ne ve, kje so vajeti za upravljanje konja.

Nima smisla čakati in čakati, da se bodo stranke same zaključile in kupile pri vas.

 

Zato potrebujejo VAS, da jim pomagate premagati njihove lastne ovire.”

KO SE POGOVARJAM S PRODAJNIKI MI OBIČAJNO NAŠTEJEJO NASLEDNJE IZGOVORE STRANK:

  • Bom še premislil

  • Me ne zanima

  • Dobimo kaj dodatnega popusta?

  • Se bom pogovoril z direktorjem, on odloča

  • Pokličite nas jeseni/spomladi

  • Bom še malo pogooglal

  • Vas bom poklical

  • Predragi ste

  •  Že imamo dobavitelja

 

Na tovrstne izgovore prodajnik običajno odreagira takole:

  1. Našteje še več koristi izdelka in stranko prepričuje

  2. Vpraša stranko, zakaj tako misli (npr. zakaj se vam to zdi predrago? O čem bi želeli še premisliti?...)
  3. Takoj pristane na popust


Temu se reče borba. In to je točka, kjer RVC izginja s svetlobno hitrostjo.

 
Prodajniki v Sloveniji znajo v povprečju obvladati 1-2 izgovora, potem pa zmrznejo. V podjetjih se tako zaključi zgolj 10-20% strank!

Ta problem se ne bo rešil sam od sebe. Za premik in boljše rezultate potrebujete znanje, razumevanje in vajo.

“Za uspeh pri prodajnih razgovorih potrebujete moč in inteligenco.

V poslu stranke ni treba premagati, temveč z njo doseči sodelovanje.

Posledično svojega denarja ne porabi pri vaši konkurenci, temveč kupi pri vas!”

Vsak direktor, prodajnik in zastopnik si upravičeno prizadeva, da bi spoznal učinkovit scenarij prodaje, za katerega dejansko ve, da bo v prihodnje konkretno povečal prodajo. A tak scenarij je učinkovit le, če ne temelji na predvidevanjih, temveč na preciznih načelih, ki prinašajo takojšnji učinek.

 

Če še vedno uporabljate PRODAJANJE – tehniko iz kamene dobe in čakate, da boste prodali tistim, ki vas bodo po naključju našli sami od sebe, potem najbrž veliko delate. In zelo malo zaslužite. Prodaja vam navkljub trdemu delu in trudu prinaša več stroškov kot PRIHODKOV.

 

Želite ta scenarij obrniti na glavo in sebi ter svojemu podjetju zagotoviti vrhunske rezultate?

Vabljeni na trening – ZAKLJUČEVANJE - NOVA PRAVILA IGRE V PRODAJI, ki poteka 30. junija 2020 v Radisson Blu Plaza Hotelu v Ljubljani.


matjaz-stamulak

Matjaž Štamulak

Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi. Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik. Nam se je zelo izplačalo!

Na treningu se boste naučili:

 

  • Kaj je zaključevanje in zakaj to ni le zadnja faza v poslovnem razgovoru, ko stranka podpiše pogodbo ali plača.

  • Kaj se v resnici dogaja na prodajnem razgovoru?

  • Katera je "skrivna sestavina" prodaje, od katere je vse odvisno?

  • Kateri so točni koraki, ki pripeljejo do tega, da stranka sama HOČE kupiti?

  • Kako pravilno obvladati izgovore?

  • Kako ohraniti oz. povečati RVC (in se izogniti popustom)?

  • Kako hitro in uspešno zaključiti prodajo?

  • Kako bo 80% vaših novih prodajnih razgovorov (treminov) uspešnih?

  • Katera napačna prepričanja in napačne podatke imajo o prodaji prodajniki?

  • Kako se POSTAVITI ZASE!
     

Ta seminar je namenjen tistim prodajnikom, vodjem prodaje in direktorjem, ki čutijo, da znajo vzbuditi pozornost pri strankah, ne razumejo pa, zakaj jih kljub temu kupi manj, kot bi jih lahko.

Če prodajnega razgovora ne zaključite ostane na njem del vaše pozornosti.

To pa deluje kot en gumijasti pajek, ki vas vedno znova potegne v preteklost.

Posledično vaša pozornost ni več usmerjena v cilje.

Zakaj se udeležiti treninga?

  • Če znate PROFESIONALNO vzbuditi pozornost pri stranki v 8 od 10 primerov,  KUPIJO pa le trije, potem je čas da PRIDETE na seminar!

  • Ste opazili, da se lahko 2-3 ure trudite pomagati stranki, pa vseeno kupi drugje? Kljub temu, da ste uporabili vse tehnike in iz rokava potegnili svoje najboljše ase?

 

Zapomnite si:

Nakupovalne navade kupcev so se zelo spremenile. Stranka, ki je stopila v vašo prodajalno ali se je bila pripravljena srečati z vami, nekaj želi. In od vas je odvisno, ali si bo to željo izpolnila pri vas ali pri vaši konkurenci. Vsakokrat, ko stranke ne zaključite, ste delali PR reklamo in marketing za konkurenco.

Trening zaključevanja prodaje: 

Nova pravila igre v prodaji

 

Kdaj: Torek  30. JUNIJ

Trajanje seminarja: 10:00 - 15:00

Cena: 60 eur + DDV

Kje: Radisson Blu Plaza Hotel

Predavateljica: METKA PAL 

DARILO: ob prijavi na predavanje brezplačno prejmete še dragoceno eknjigo "Mojster obvladovanja izgovorov", kjer z vami na skoraj 50-ih straneh delim preizkušene recepte, kako obvladovati izgovore svojih strank

 

 

Naj bo Sila z vami!

Metka Pal

 

Specialistka za zaključevanje

Kontakt: info@zakljucevanje.si

Tel: 031-455-283

PRIJAVA NA TRENING

ZAKLJUČEVANJE.

PRODAJNI SISTEM

NOVE GENERACIJE