Zaključevanje prodajnih pogajanj

zakljucevanje-prodajnih-pogajanj

V zadnjih 10 letih so me prodajalci, komercialisti, zastopniki in direktorji spraševali naslednje:


  • Kako naj najdem dovolj strank?
  • Kako naj preprečim, da bo kupec izkoristil moje strokovno znanje, potem pa kupil izdelek drugje?

Mojster telefoniranja

mojster-telefoniranja

Zakaj ne maramo telefonirati? Najprej! To, da ne maramo telefonirati sploh NI RES!

 

  • Z veseljem pokličemo svoje najdražje, ali prijatelje, če jim želimo sporočiti kakšno veselo novico, ali kar tako poklepetati z njimi.

Vodja, ki mu sledijo

zakljucevanje-prodajnih-pogajanj

Ste imeli že kdaj občutek, da če bi bili vaši zaposleni samo malo bolj učinkoviti in samostojni pri delu, bi bilo v podjetju vse u redu?

 

  • Kako dosežete, da vam sodelavci res sledijo?
  • Imate prijatelje ali plačane sovražnike?

 

Brezplačna knjižica

mojster-telefoniranja

Toliko denarja imate, kolikor vam drugi zaupajo. V brezplačni knjižici vam bom postregla s 25 predlogi kako izgraditi zaupanje.

 

  • Ko boste sledili tem pravilom, boste opazili, da vam ljudje bolj zaupajo in imeli boste več denarja.
  • Turbo motor vašim prihodkom.

Zaključevanje prodajnih pogajanj

zakljucevanje-prodajnih-pogajanj

V zadnjih 10 letih so me prodajalci, komercialisti, zastopniki in direktorji spraševali naslednje:


  • Kako naj najdem dovolj strank?
  • Kako naj preprečim, da bo kupec izkoristil moje strokovno znanje, potem pa kupil izdelek drugje?

Mojster telefoniranja

mojster-telefoniranja

Zakaj ne maramo telefonirati? Najprej! To, da ne maramo telefonirati sploh NI RES!

 

  • Z veseljem pokličemo svoje najdražje, ali prijatelje, če jim želimo sporočiti kakšno veselo novico, ali kar tako poklepetati z njimi.

Vodja, ki mu sledijo

zakljucevanje-prodajnih-pogajanj

Ste imeli že kdaj občutek, da če bi bili vaši zaposleni samo malo bolj učinkoviti in samostojni pri delu, bi bilo v podjetju vse u redu?

 

  • Kako dosežete, da vam sodelavci res sledijo?
  • Imate prijatelje ali plačane sovražnike?

 

Brezplačna knjižica

mojster-telefoniranja

Toliko denarja imate, kolikor vam drugi zaupajo. V brezplačni knjižici vam bom postregla s 25 predlogi kako izgraditi zaupanje.

 

  • Ko boste sledili tem pravilom, boste opazili, da vam ljudje bolj zaupajo in imeli boste več denarja.
  • Turbo motor vašim prihodkom.

Hvaležna sem za priporočila

Vladimira Fink Pavlin

" Znanja, ki nam jih posreduje Metka, so v praksi takoj uporabna in tudi delujejo takoj. Predavanje in trening zaključevanja v prodaji smo v podjetju izvedli že večkrat za prodajno osebje. Prodajalke imajo odlično orodje s katerim lahko več prodajo, pri tem porabijo manj energije, stranka pa je zadovoljna, da je kupila nekaj kar res potrebuje in za kar se je sama odločila. Metka je tudi odlična predavateljica, dobra motivatorka in specialistka svojega področja. Ima veliko idej in vedno pomaga poiskati prave rešitve za večjo prodajo v vsaki branži. "

matjaz-stamulak

Franci Pliberšek

u.d.i.a. Generalni direktor MIK Celje

" Metka v svojem delu zaključevanja, pristopa do kupca na drugačen način zaključevanja poslov. S kupcem ustvari ravnotežen in zaupen odnos, poišče kupčev problem, ga malo podkrepi, odpravi strahove, dvigne odgovornost za nakup, nakaže rešitve in ustvari zaupanje kupca, da ima najboljšo rešitev za njegov problem. Nato postavi odločilen korak potrditev naročila in s tem najpomembneje… rešitev kupčevega problema in 100% osrečitev. Metkin način zaključevanja je pošten, daje zadovoljne kupce in pride v poštev le za dobre firme. Iz srca priporočam… !! "

Mag. Jernej Pirc

Ustanovitelj in direktor BNI Adria d.o.o.

" Prodajanje je nepomembno… če ne znamo prodaje tudi zaključiti. In ravno pričujoča knjiga, vam bo z nazornimi primerjavami in primeri iz prakse pokazala prave korake, da ne boste samo prodajali ampak tudi prodali. Avtorica je na res neposreden in ilustrativen način pokazala kaj pomeni zaključevanje in katere so prave strategije zaključevanja v sodobnem času. Čeprav se že več kot 20 let ukvarjam s trženjem in prodajo, sem v knjigi našel ogromno novih pristopov, ki jih lahko takoj uporabim v praksi in sem hvaležen za vsa znanja, ki jih je avtorica delila z nami. Zaključevanje ne pomeni, da prodate kupcem, ampak vam omogoči, da kupci kupijo od vas. S tem pisnim mnenjem vam ne prodajam te odlične knjige. Si pa želim, da jo kupite, ker vem, da bo lahko spremenila vašo poslovno pot. "

matjaz-stamulak

Matjaž Štamulak

" Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi. Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik. Nam se je zelo izplačalo! "

Breda Perme

Signal d.o.o.

Za nami so štirje dnevi intenzivnega in hkrati humornega izobraževanja o zaključevanju v prodaji in moram reči, da smo vsi pod vtisom pridobljenih znanj. Naši prodajniki so takoj pričeli z »vajo«, in pridobljena znanja uporabili na strankah. Seveda ne gre vse tako kot po maslu, saj tudi ko smo začeli hoditi v šolo, nismo takoj tekoče brali, ampak smo pričeli z abecedo in potem doma vadili branje. Ko se sama postavim v vlogo stranke, ki pride v trgovino in tam vedno znova sliši isto vprašanje »Kako vam lahko pomagam« ali »Iščete kaj posebnega?«, me takoj zapusti vsaka želja po nakupu. In ravno tukaj ste nas prepričala, ko ste nam razložila delovanje človeške psihe in kaj ljudi vodi pri odločitvah. Še posebej pomembno pa se mi zdi, kar ste nam stalno poudarjala, da je bistvo prodaje poslušanje in ne prepričevanje. Od srca hvala za ponujeno znanje.