Ste imeli že kdaj občutek, da če bi bili vaši zaposleni samo malo bolj učinkoviti in samostojni pri delu, bi bilo v podjetju vse u redu?
V prihodnosti bo uspeh podjetja odvisen predvsem od tega:
1. Ali zna vodja pritegniti prave ljudi?
2. Ali zna doseči, da opravijo svoje delo?
3. Ali jih zna zadržati?
V tej knjigi, za katero pravijo, da jo prebereš "na šus" je napisano tisto, o čemer knjige o vodenju
velikokrat ne govorijo. Eden od glavnih razlogov za neuspeh vodje je, da ne zna ustvariti ekipe, da mu ne uspe prepričati ljudi, da naj delajo z njim (zato odhajajo drugam) ali pa da ekipa ne dela dovolj dobro.
Ta praktična knjiga vam bo pomagala razumeti sebe, vaše sodelavce in ugotovili boste, da je pravilen pristop velikokrat ravno obraten temu, kar so vas o vodenju učili doslej.
Zame pravijo, da sem z Zaključevanjem prodajo v Sloveniji postavila na glavo. Res je. Ker so prodajniki desetletja uporabljali postopek, ki je danes preveč agresiven in stranko odžene. Zaključevanje slovi kot kupcu in prodajniku prijazen način prodaje!
Enako je z vodenjem. Stare tehnike niso več učinkovite.
To je moja 4. knjiga in v njej boste spoznali, da ljudje delujejo povsem drugače kot je prepričana večina vodij.
Vzemite si dobri 2 uri časa in preberite to knjigo!
Pot preživetja je pot preprostosti!
Skoraj vse, kar mora dober vodja narediti je, da zgladi "zavozlane misli" svojih sodelavcev. V knjigi boste izvedeli, kako to naredi!
Cena knjige: 30€ + 2€ poštnina (DDV je vključen)
Cena knjige: 30€ + 2€ poštnina (DDV je vključen)
Ena od ključnih vrlin dobrega vodje je, da zna kompleksne stvari predstaviti jasno, na enostaven in vsem razumljiv način. Prav to je Metki uspelo v tej knjigi, kar še dodatno priča o njeni kompetentnosti na področju izobraževanja o še kako pomembnih veščinah vodenja. Knjiga vas bo navdušila, kot zna svoj tim navdušiti zares dober vodja.
Miha Pahulje
izvršni direktor trženja in prodaje
Zavarovalnica SAVA
Knjigo sem prebral na »šus«. Vse zapisano je podano zelo razumljivo in z enostavnimi primeri, ki bralca prepričajo.
V vseh teh letih sem se naučil, da je vodenje stroka in da sledimo tistim, ki delajo stvari prav, v nasprotnem primeru pa jih zapuščamo – pa ne podjetij, ampak slabe vodje. In vsebina te knjige potrjuje prav to.
Robert Grah
direktor
Pomurska gospodarska zbornica
Smo v času, ko je vodja s svojimi sodelavci ključ do uspešnega podjetja. Pomembno je, da vodja zastavi cilje in jih skupaj s svojo ekipo doseže.
V knjigi VODJA, KI MU SLEDIJO so na praktičnih primerih predstavljene problematike in rešitve, kako voditi podjetje in v vodenje vključevati sodelavce.
Janez Kodila
direktor
Kodila d.o.o.
Dobra stvar te knjige je, da začneš razmišljati o vodenju in vodjih na drugačen način. Preproste resnice in praktični nasveti v knjigi lahko pomagajo direktorjem kot tudi vodilnim v podjetju pri reševanju vsakodnevnih izzivov.
Jernej Zupančič
direktor
Cleangrad d.o.o.
Metka Pal je ženska z velikim Ž. S svojim poslanstvom je prinesla svež veter v prodajo in prodajnike postavila na mesto, kjer si zaslužimo biti.
V naše življenje je zakorakala nežno, kot ona zna, vendar z vso integriteto in odločnostjo poslovne dame, ki ima močne vrednote in ve, kaj dela. Njena odgovornost in njena podaja znanj kotirata zelo visoko. V čast in veselje mi je bilo spoznati Metko – zaradi sodelovanja z njo se v moji ekipi že kaže občuten dvig produktivnosti, učinka in motivacije.
Knjiga VODJA, KI MU SLEDIJO zelo nazorno prikaže in pouči o smislu vodenja, vrednotah vodij in kaj je namen tega odnosa, ki kot posledico lahko pričakuje dobre odnose v kolektivu, rast podjetja in konec koncev WIN strategijo za vse sodelujoče.
To čtivo je OBVEZNO za vsakogar, ki želi postati uspešen in učinkovit vodja, ki mu ljudje sledijo. Posameznik, ki se dobro počuti v okolju kjer dela in ima jasna navodila, je motiviran in lahko podjetju ogromno doprinese.
Spoštovani vodje, čas je, da zakorakamo odgovorno v novo dobo vodenja in izkoristimo neizmeren potencial, ki ga kot vodje imamo.
Prepričana sem, da nam bo knjiga VODJA, KI MU SLEDIJO dala pravo smer. Hvala, Metka, da SI!
Binna Sajovic
Lyconet president
specialistka za organizacijo trga
Knjiga nama je bila nadvse všeč. Napisana je jasno in enostavno. Je kot priročnik, ki zajema bistvene sestavine poslovanja in bo v korist marsikateremu podjetniku ali podjetnici.
Knjigo VODJA, KI MU SLEDIJO bo bralo lepo število podjetnikov in mnogi bodo spoznali, da so na pravi poti. Nekateri pa bodo z novim spoznanji poizkusili obrniti nov list. Za resničnega vodjo oz. voditelja so namreč potrebni popolna predanost, nenehna agilnost ter spoštovanje posla, ki ga opravlja, kot tudi ljudi, ki jih vodi. To pa ni enostavno in zahteva veliko vztrajnosti, strasti in seveda vizijo, ki jo pravi voditelji znajo preprosto prenesti na svoje zaposlene.
Več ko bo vodij, ki se bodo približali »voditelju«, bolje bo za naše podjetništvo.
Andreja in Peter Ilgo
direktorica in direkto
PCON d.o.o. za organizacijo trga