Dragi Voditelji in Voditeljice!
Kako se lahko zgodi, da direktor (ica) podjetja postane preobremenjen (a)?
Hitro!
Predvsem tako, da v džungli včerajšnjih nalog in obveznosti izgubi izpred oči svoje cilje.
Se vam je že zgodilo, da ste dalj časa delali kakšno zapleteno stvar, pa ste se na neki točki začeli spraševati: "Ali imam podjetje zato, da dela zame, ali zato, da jaz delam za podjetje?"
Da bi lahko v prihodnjem letu res delali to, kar je za vas pomembno in ne vsega, kar prileti skozi vrata, planirajte!
Pravilno planiranje in organiz
In to je drugačno planiranje in organizacija, kot ste ju bili vajeni doslej.
Gre za nova orodja, ki jih do sedaj v Sloveniji še ni bilo!
Prevelika ali prehitra rast ne obstaja!
Obstaja samo (POD)ORGANIZIRANOST!
Vodenje ni mehka veščina, ki je odvisna od intuicije ali od tega,
da je nekdo rojen za to funkcijo.
Vodenje je veščina, ki se jo da naučiti!
Vsak lastnik/direktor podjetja, si želi imeti samohodno podjetje.
Realnost pa je pogosto takšna, da vodja dela več, kot njegovi sodelavci.
In upravičeno se včasih sprašuje:
„Ali imam podjetje zato, da dela zame, ali zato, da jaz delam za podjetje?“
KAJ SE DANES DOGAJA V PODJETJIH?
1. Z rastjo podjetje od vodje zahteva dodatno energijo in pozornost!
2. Zaradi pomanjkljive ali nepravilne organiziranosti podjetja so vodja in dobri kadri preobremenjeni.
Slabi kadri pa motijo tiste, ki delajo in zbijajo moralo.
3. Zaposleni velikokrat ne vedo kaj točno je njihovo delo.
Celo takrat, ko jim vodja pove, kaj naj naredijo, tega dela ne opravijo, kar povzroča veliko izgub.
4. Če v podjetju stvari ne gredo tako, kot je treba, vodja čuti stisko. To stanje mnogi imenujejo stres. Stres pa ubija.
5. Zaradi nadur , ki jih vodje vlagajo v svoje podjetje in dela, ki ga »v glavi«nosijo domov,
se velikokrat pojavijo težave v partnerskem razmerju ali z otroci.
KAJ VAS TRENUTNO NAJBOLJ OBREMENJUJE?
Ste pod stalnim pritiskom?
Premalo (DOBRIH) kadrov?
Prehitra rast, ki ji organizacijska struktura ne sledi več?
Veliko nezaključenih poslov?
Nizek RVC?
Sodelavci ne naredijo tega, kar je treba?
Slabi odnosi znotraj družine (partner, otroci, starši)?
Negotovost?
Zdravstvene težave?
Čustvena stiska?
NIMAM ČASA!
To izobraževanje strne 6-7 let izkušenj v 3 dni!
Če kot vodja nimate časa za izobraževanje, pridite zato, da boste imeli v prihodnje več časa za PRAVE vodstvene naloge,
namesto da ste nenehno vpeti v naloge, za katere plačujete svoje sodelavce, ki bi jih morali opraviti.
V PODJETJU NE MOREM MANJKATI 3 DNI!
Izobraževanje vam bo mesečno vzelo le 1-2 dni časa.
Sodelavci vodij, ki so se udeležili akademije v preteklosti, mnogokrat ugotavljajo, da se vodja vrne popolnoma spremenjen.
"Ful normalen je" pravijo navdušeno. Če si res ne morete vzeti časa, je to alarm, da pridete. Sodelavci vam bodo hvaležni!
KAJ PA BOM DOBIL ZA SVOJ DENAR NA AKADEMIJI?
Res je treba probat, da vidite razliko.
Večina direktorjev in direktoric podjetij, kjer smo izvedli seminarje Zaključevanja, se je udeležila mojih seminarjev za Vodje,
ali pa smo Akademijo izvedli v njihovem podjetju za management.
Pravijo, da jih tega, kar so slišali na mojih seminarjih, niso nikoli nikjer naučili.
JAZ SEM KOT VODJA ŽE "STAR MAČEK". MENI O VODENJU NE MOREJO POVEDATI NIČ NOVEGA!
Razumem. Najboljši zgled sodelavcem je Vodja, ki sledi času in se nenehno izpopolnjuje.
DOVOLJ IMAM TEORETIČNIH PREDAVANJ!
Tudi jaz jih ne maram. Izobraževanje ne bo suhoparno, saj 50% časa namenimo praktični vaji.
To je edino izobraževanje, kjer naučeno takoj uporabite v praksi!
BOM ZDRŽAL 8 UR V PREDAVALNICI?
Razumem vas, vodje so vajeni zelo dinamičnega življenja.
Včasih si kdo ne upa priti, ker je njegova pozornost tako razpršena, da se boji ali se bo lahko skoncentriral in zdržal cel dan.
Potem pa pride in ugotovi, da je seminar minil kot bi trenil in ima ob koncu dneva mnogo več energije in notranjega miru kot zjutraj.
Želite živeti mirno ali boste še naprej v stresu in stiskah?
Želite videti svojo hčerko/sina odraščati ali vztrajate pri nadurah?
Želite imeti dobre sodelavce ali plačane sovražnike?
Želite imeti samohodno podjetje ali ostati suženj lastnega podjetja?
Se boste postavili zase ali boste še naprej skušali ustreči vsem okoli sebe?
Želite pravočasno opraviti vse naloge ali boste še naprej odlašali?
Tri stvari vam lahko zagotovim:
Zagotovo boste v znanje morali nekaj investirati.
Vložiti boste morali svoj čas in delo.
Če boste vse naredili tako, kot je treba, bo rezultat zelo dober.
Vodja potrebuje znanje in praktične orodja, s katerimi lahko obvladuje konkretne situacije v podjetju in v življenju.
To je že 9. generacija Akademije - Vodja, ki mu sledijo.
Večina direktorjev je po Akademiji priznala, da kljub mnogim seminarjem, ki so se jih udeležili v preteklosti,
teh podatkov o vodenju niso slišali še nikjer.
AKADEMIJA
Vodja, ki mu sledijo 2025 traja 3 dni.
20. MAREC
10. APRIL
8. MAJ
Lokacija: Kongresni center CAMINO ( ob Štajerski avtocesti pri A HOTELU )
1. DAN
NARAVNI ZAKONI VODENJA
Kaj je pravi razlog, da vodji zmanjkuje časa?
Kateri naravni zakoni veljajo pri vodenju?
Kaj dela vodja, ko ne dela tega, kar bi moral delati.
Katerih odločitev vodja ne sme izpustiti iz svojih rok?
Česa si vodja želi na svojih komunikacijskih linijah in česa ne sme tolerirati?
5 preprostih orodij s katerimi dosežete, da sodelavci opravijo svoje delo.
Kako vodja zagotovi, da njegovo podjetje postane magnet za dobre kadre (celo brez oglaševanja).
Kdaj in kje podjetje izgubi največ denarja?
2. DAN
PROBLEMI DELA
Kako obvladovati zmedo delovnega vsakdanjika?
Kaj je skrivnost učinkovitosti?
Od česa je odvisno ali je sodelavec stabilen na delovnem mestu?
Obvladovanje izčrpanosti.
ABCD ljudje - kdo vam bo pomagal uresničiti cilje in kdo vam lahko uniči podjetje (ali življenje)
Motivacijska lestvica.
ORGANIZACIJA IN VODENJE S STATISTIKAMI
Nepravilna organiziranost podjetja je glavna ovira z rast, ker se podjetje začne ukvarjati s sabo, namesto s kupci.
Če zaposleni ne ve, kaj mora delati in kaj je končni produkt njegovega dela (kaj je tisto, za kar ga plačate), potem tega ne bo naredil.
Na VSAKEM delovnem mestu se učinkovitost da meriti s statistikami (tega vodje sprva ne verjamejo, potem pa so navdušeni, ko izvejo, kako).
Spoznajte najboljše orodje za merjenje učinkovitosti sodelavcev.
Katero orodje je laserski meč vodij.
3. DAN
KOMUNIKACIJA
Sodelavci ne poslušajo, ko vodja govori
Vodja ima težave pri začenjanju komunikacije in vodenju razgovorov z ekipo.
Vodja ne zna doseči. da bi njegovo sporočilo prišlo do zavesti sodelavcev.
Vodja ima premalo samozaupanja v komunikaciji.
Vodja ima težave pri doseganju tega, da sodelavci opravijo svoje delo.
KAKO SESTAVIMO IN VODIMO PRODAJNO EKIPO
Praktična orodja in primeri.
OSEBNA UČINKOVITOST
Kako se znebiti občutka, da greste v veliko smeri naenkrat?
Kako lahko obdržite fokus in zbranost kljub motečim dejavnikom?
Čutite, da izgubljate čas in dragoceno energijo?
Kako lahko obnovite svojo radost, optimizem in življenjsko energijo?
Akademija vas stane bistveno - bistveno manj, kot zadnji sodelavec,
ki ste ga odpustili, ker ni opravil svojega dela, je rušil celo ekipo ali podjeju naredil veliko škode.
Tu boste dobili znanje, s katerim se vam take situacije ne bodo več ponavljale.
Zelo ponosna in hvaležna sem, da mi zaupajo tisti, ki so najboljši!
Zato pa je moja odgovornost velika.
Najboljši so zahtevni!
Želijo najnovejše in najbolj učinkovito znanje zase,
za podjetje in za svoje ljudi.
Udeleženci preteklih akademij so takole strnili svoje vtise:
"Na Akademijo sem se prijavil, ker mi je Metka prepričljivo predstavila vsebino in kaj lahko ob zaključku pričakujem. Glede na to, da opravljam v podjetju kot lastnik tudi vodstveno funkcijo in glede na to, da sem bil že na mnogih seminarjih na temo prodaje in vodenja, sem bil glede pričakovanj nekoliko zadržan.
Priznati pa moram, da sem ob zaključku Akademije zelo pozitivno presenečen.
Številne organizacijsko-vodstvene povezave in povezave s sodelavci so postale zelo jasne še posebej, ko sem spoznal čustveno tonsko lestvico. Admin skala in Org Board pa sta orodji, katerima se bomo v prihodje v podjetju podrobneje posvetili. Priporočam vsem!"
Renato Pahor, lastnik in direktor
VIRS d.o.o. - Zlata gazela 2019 in Pomursko podjetje leta 2018
"Z rastjo podjetja stvari začnejo "uhajati iz rok". Metka se je ravno pravi čas oglasila pri nas z Akademijo, ki bi lahko veliko pripomogla k rešitvi našega problema. Vedel sem, da bo to izpeljala vrhunsko in bom veliko pridobil. Moja želja je bila rešiti težave na področju organizacije dela, odnosov do zaposlenih, motivacijo zaposlenih in analiz v podjetju.
Z Admin skalo in uvedbo statistik bo vodenje podjetja in ljudi bolj mirno in lažje bo korigirati morebitna odstopanja od željene smeri.
Zavedanje in novo znanje na področju čustvene tonske lestvice pa bo zelo pomembno pri delu z ljudmi v prihodnje."
Ciril Vrbek, lastnik in direktor
Agroteh d.o.o.
"Moja želja je bila, najti korake uspešnega vodenja, ki te ne izčrpava in deluje pozitivno na celoten tim in podjetje. Želela sem si bolj strukturirano in ozaveščeno vodenje, ki je tudi bolj organizirano in ponese podjetje na še višjo in še bolj uspešno raven.
Nisem hotela še enega predavanja, ki bi v praksi bilo težko uresničljivo oz. primerno samo za vodenje večjih podjetij. In pri Metki sem dobila konkretne korake, praktične primere, konkretne odgovore na vprašanja in realne izkušnje. Všeč mi je bilo tudi to, da smo zajeli vse, od organiziranja, do kadrov, vodenja in dojemanja človeka kot celote."
Diana Vlahinič, lastnica in direktorica
OrCa d.o.o.
"Moj glavni pomislek preden sem prišla na Akademijo je bil, da bo vse skupaj izguba dragocenega časa. Temeljil je na preteklih izkušjah s podobnih izobraževanj.
Toda predstavljene tehnike in orodja mi bodo v bodoče pomagale pri vzpostavitvi in nadgradnji čvrstih temeljev, organizacijske in kadrovske strukture, ki bodo tudi v bodoče omogočali stabilno in obilno rast.
Najbolj všeč mi je bilo konkretno, sveže, času in razmeram prilagojeno znanje podano na razumljiv in uporaben način!"
Anita Gjerek, direktorica avtomatizacije in robotizacije
Virs d.o.o.
"Zelo všeč mi je bilo, ker je bilo vse prikazano na praktičnih primerih, ker sem tudi sam lahko postavljal vprašanja in ker sem dobil konkretna orodja za to, kako izbrati bodočega sodelavca, kakšna vprašanja postavljati na intervjujih.
Na Akademiji sem dobil veliko novega znanja in idej. Želel bi si več takih srečanj in nasvetov. Sedaj bom lažje reševal izzive s kadri in iskanje dodatnih sodelavcev."
Zoran Resnik lastnik in direktor
Moto Nautika d.o.o.
"Želela sem si spoznati novih metod vodenja in videti, kaj lahko kot vodja popravim, kako naj izberem sodelavce, kako naj jih motiviram in koga se splača motivirati.
Vodje velikokrat verjamemo, da moramo pri vsaki stvari biti zraven in delati namesto sodelavev. Zato tudi meni pogosto zmanjkuje časa in energije, saj se 20-30 % časa ukvarjam z odnosi in s sodelavci, tudi tistimi, s katerimi se nima smisla. Najbolj mi je bila všeč tema kadrovanje.V prihodnosti bom uporabila kar mnogo nasvetov in priporočil, tudi admin skalo. Bili smo super ekipa in veliko lastnih izkušenj so povedali tudi ostali udeleženci. Hvala Metka. Bilo je super!"
Sabina Gregorinčič, lastnica in direktorica
Hotel Zvezda
"Akademije sem se udeležil s ciljem, da bi v prihodnje moje podjetje stabilno raslo, bilo ustrezno vodeno in imelo zadovoljne zaposlene. Pridobiti sem želel znanje, da bi dosegel zastavljene cilje. Imel pa sem pomisleke, glede na specifiko svojega podjetja.
Na Akademiji sem hitro spoznal, da moram za doseganje ciljev, le-te ustrezno definirati. Naučil sem se cele vrste konkretnih prijemov in dobil orodja za ustrezno vodenje.
Akademija je presegla moja pričakovanja in všeč mi je bilo, da sem bil v družbi uspešnih ljudi, ki se dnevno srečujejo z enakimi izzivi in težavami, kot jaz."
Peter Egelič, lastnik in direktor
Decca d.o.o.
"Spoznal sem, da mi kot vodji ni potrebno igrati vseh inštrumentov v podjetju hkrati. To ni naloga dirigenta.
Več kot je definiranih in napisanih stvari, več reda je v podjetju.
Cilj podjetja mora biti nekaj višjega, kot samo denar. Še bolj verjamem v dobrobit in delovanje svojega podjetja in v to, kako pomembni so odnosi."
Dragan Mešič, lastnik in direktor
Megras d.o.o.
"Pridobiti sem želel znanje na področju organizacije in vodenja podjetja.
Naš problem je bil, da smo se pri določenih projektih stvari velikokrat lotevali "na vrat na nos" .
Moj pomislek je bil, ali bom znanje lahko prenesel v prakso.
Akademija mi je dala informacije kako pravilno planirati in organizirati in na kaj moram biti pozoren pri zaposlenih. Moje delo bo bolj pregledno in manj stresno.
Najbolj všeč so mi bili praktični primeri in to, da ni bila zgolj teorija."
Grega Hotujec, lastnik in direktor
ORIX d.o.o.
"Metka hvala za tako kvalitetno in konkretno znanje.
Zelo priporočam!"
Lea Pučko Resnik, lastnica in direktorica
Moto Nautika d.o.o.
Akademija vas stane bistveno - bistveno manj, kot zadnji sodelavec, ki ste ga odpustili, ker ni opravil svojega dela ali je rušil celo ekipo.
Tu boste dobili znanje, s katerim se vam take situacije ne bodo več ponavljale.
CENA:
- cena za 1 osebo 2.900 eur + DDV / osebo
- cena za 2 ali več oseb (iz istega podjetja) 2.500 eur + DDV / osebo
HM, NI POCENI.
Res je, poglejte:
Akademija bo v ogromni meri popravila vaš odnos z okolico in odprla komunikacijo.
Ne boste več izgorevali v podjetju 12-14 ur na dan. Ne boste za vse sami.
Vaša učinkovitost se bo izstrelila do neba.
Vaša samozavest bo tako zrastla, da bo to opazila tudi vaša okolica in vas bodo za to pohvalili.
S temi orodji boste dosegli svoje sanje in cilje podjetja.
Pri tem vam bo pomagala zmagovalna ekipa, ki jo boste zdaj znali sestaviti.
Za vodenje potrebujete učinkovita orodja, ki temeljijo na:
naravnih zakonih in zdravem razumu,
(brez balasta, psihološkega filozofiranja in hokus-pokus metod zakona privlačnosti).
S tem znanjem boste VI in Vaše podjetje prerojeni!