metka-pal-citat

Skrivnost uspeha

Obstaja sila, ki deluje iz ozadja in uničuje Vaše dneve, pa morda sploh ne veste zanjo. Stranska vrata, skozi katera lahko izstopite iz te pasti so: kariera prodajnika in druga vrata, vodejnje podjetja. MLM (multi level marketing - mrežni marketing) ali mikrofranšiza je oboje skupaj.
 

Obstaja veliko ljudi, ki so pomolili svoj nos iz mišje luknje (iz fixne službe s fixnim zaslužkom), in začutili omamni vonj svobode, ampak niso se naučili temeljnih zakonitosti stroke, niso pa več pripravljeni zlesti nazaj v luknjo.
 

Zato samo tavajo ali pa se spotikajo iz ene zadolženosti ali težave v drugo.
 

Njim je namenjeno moje današnje pismo.

Svet ne deluje v vašo korist. Svet je zgrajen tako, da servisira multinacionalke.

To pomeni, da izobraževalni sistem, sistem socialne varnosti in vlada zasledujeta edini cilj, da naj bodo v tovarnah delavci, ki naj čimveč delajo (za malo denarja). Zato v šolah dajejo prednost t.i. realnim predmetom, da bi učenci postali poklicni delavci ali inženirji.
 

Toda en dober umetnik ali športnik lahko zasluži bistveno več kot delavec.

 

Trenutni davčni, izobraževalni in ostali sistemi so narejeni za vzdrževanje tovarn in njihovo servisiranje, so pa popolnoma nesposobni uresničiti katero koli drugo funkcijo. Dokler je produkcija delovala le v okviru države, je tak sistem bil učinkovit.

 

Globalizacija pa je povzročila, da je večina tovarn postala odvečna (v Sloveniji imamo kar nekaj takih zgodb) in sistem se je porušil ali pa je tik pred zlomom.

 

MLM (mrežni marketing) sistemi na primer veliko naredijo za ublažitev tega prehoda in vzpostavitev nove filozofije in družbenih temeljev.

 

In ni bila mafia tista, ki je prva uporabila MLM sistem. Privilegirani niso bili plemiči ali tovarnarji. Dejstvo je, da so plemiči bili pred tovarnarji. Plemiči so v fevdalnem (zemljiško posestniškem sistemu) ustvarili MLM.

 

Bil je Kralj, princ (prestolonaslednik), princ (ki ni bil prestolonaslednik), markiz, grof, baron in vitezi. To so bili plemiški rangi in nazivi in takoj si vedel kakšnega stanu je oseba. Pa vseeno ni bilo bistveno to, kam se je nekdo rodil, temveč to, kolikšen del ozemlja je Kralju priboril, ali ga obvaroval.

 

Tisto, kar je štelo je bilo:

 

  • Kakšen cilj je bil sposoben najti. (v kolikšni meri je bil sposoben prepoznati potrebe trga in kako velike so bile njegove sanje – kot npr. Kolumb).
  • Koliko ljudi (vojščakov) je bil sposoben postaviti v svojo vrsto za nek projekt– celo brez denarja. (Seznam, klici, marketing , sledenje, zaključevanje.)
  • Ali je bil sposoben »položiti na mizo« tak rezultat, da so mu bili pripravljeni dodeliti plemiški naziv ali mu dopustiti, da si ga je kupil. (ni se bilo potrebno roditi kot plemič)
  • V kolikšni meri je bil sposoben obdržati in povečevati svoj vpliv in oblast (grajenje teama, teambuilding)
     

Tudi nekoč je bila najpomembnejša INFORMACIJA, samo takrat je bila dostopna le peščici ljudi. To je v končni fazi vedno bilo odvisno od posameznikove sposobnosti komuniciranja.
 

Privilegirani so bili tisti, ki so znali in si upali komunicirati. Zato so so imeli vstop kamorkoli in bili povsod sprejeti.

Kyosaki se je zmotil: vedno smo živeli v dobi INFORMACIJ ne samo od leta 1989.

Trditev »ti samo delaj« - just do it – je napačna.

Potrebno je vaditi, trenirati. Nenehno se je potrebno izobraževati. Včasih je potrebno zamenjati gume.
 

Nekoč so mečevanje vadili vsak dan, ali pa jezike,...

 

Dandanes prodaje niti na mnogih prodajnih seminarjih ne vadijo več, samo govorijo o njej. Dober duhovnik se uči do smrti – pravi pregovor. Toda ali je dovolj, če se uči le duhovnik? V starih časih je bilo tako zato, ker je znanje pomenilo oblast, moč, zato so se ohranili, ker je njihovo znanje bilo dragoceno, oni so izobraževali pisarje, vodje ali kogarkoli, ki si je to lahko privoščil.

 

Večina plemičev ni znala pisati in brati. Večina lastnikov tovarn v XIX stoletju je bila analfabetov.

 

Tista podjetja, kjer ni notranjega izobraževanja in ne angažirajo redno zunanjih predavateljev niso sposobna dosegati velikih rezultatov.

 

To lahko dokažem.

 

Na avtomobilu je potrebno menjati gume! Vse kar se giba, je podvrženo obrabi ali upadanju. VAŠA energija, vzdržljivost motivacija se pod vplivom neuspehov OBRABLJA. Rezilo noža otopi. Včasih ga je potrebno nabrustiti, ali kupiti nov nož.

 

Treningi so za prodajnike enki kot menjava gum. Bolj stabilni in vareni boste na POTI.

 

Če ni uspehov, potem ne delate prav ali ne delate pravih stvari!


Ali je s tem, da ste bili na enodnevnem seminarju ali da ste prebrali knjigo že vse ok?


Mnogi mislijo, da če odprejo usta in iz grla spustijo glas, da je to že prodaja. Ali prezentiranje. Nič ni dlje od resnice.


Vzrok za propad prodajniške kariere je, ko prodajnik ne razume, da je to poklic, stroka, ki ima svoja pravila in tudi metode.

Ni odvisno od sreče.

Če imam rezultate, potem že vse znam.

Veliko jih je uspešnih zaradi »žilice«. Ampak to še ne pomeni, da so si izdelali osnove stroke.

 

Kako jih prepoznamo?

 

  • doživijo živčni zlom
  • ne znajo sodelavcem pokazati tega, kar sami znajo, zato kmalu ne bodo imeli ne podjetja, ne stukture pod sabo.

 

Dejstvo je, da je od 100% njihovega delovanja samo 30-40% zavestnega, nov kolega pa 80% vsega naredi narobe. Tega sodelavca vodja ne bo mogel naučiti, če pravila stroke tudi sam uporablja samo v tolikšni meri kot mu to dopušča njegova osebnost, torej nezavedno.

 

Razlog, da je direktor podjeta ali nekdo, ki dela v mlm sistemu v prvem letu ali v prvih štirih mesecih najbolj aktiven je v tem, da mu pomanjanje znanja v tem času še ne povzroča problemov.
 

Toda vedno več kot ima neuspelih prodajnih razgovorov za sabo manj ima volje za delo. Zato se dogaja, da večina vodij odneha na vrhu, ker se jim sčasoma priskutijo ljudje. (preprosto jih imajo »poln kufer«).

 

Rešitev je, da se naučite obvladovati čustvene reakcije ljudi. Tega vas lahko naučim na svojem SEMINARJU ZAKLJUČEVANJA.

 

Razumeti morate filozofijo in ne le uporabljati tehnik.

Imeti morate svoj scenarij.

Vedeti morate kako prodati. Poznati morate svoj scenarij od začetka do konca. Ni možno prodati vseh izdelkov ali storitev na enak način, zato morate imeti svoj vzorec, ki ga je potrebno sestaviti! Tega ne more nihče narediti namesto vas, tako kot »trebušnjakov« ne.


Filozofijo in svoj vzorec lahko sestavite na treningu zaključevanja.

Ljudje radi kupujejo od uspešnih ljudi. Od tistih za katere verjamejo, da jim lahko pomagajo. Če vaš primarni cilj ni pomoč drugim ljudem, potem v prodaji ne boste uspešen.


Če pa je vaše življenje v ruševinah, potem se morate zelo hitro »pobrati skupaj«, sicerboste imel/a vedno več dolgov, kar vas bo obremenjevalo in okrog vas bo ena smrdeča atmosfera, ki bo pričevala o tem, da nimate aktivnosti, ki bi vam prinašala denar niti dovolj samodiscipline, da bi dosegli uspeh.


Rešitev je, da se naučite delovati sistemsko.

Če vam prodaja ne gre, potem ne zasledujete svojega cilja ali pa je vaše življenje v ruševinah.

Prestopiti morate svoje ovire iz preteklosti.

Večina ljudi je neuspešnih zato, ker krivijo tiste, s strani katerih po njihovem mnenju niso dobili dovolj pomoči. Toda če bi bili uspešni, potem ne bi mogli nadaljevati svoje »križarske »vojne proti svojim staršem, bivšemu možu, tašči, šefu,...
 

Vem, ker sem tudi sama to preživela. Danes zaslužim neprimerljivo več, kot takrat, ko sem živela v samopomilovanju.

 

Nehaj jamrati in začni telefonirati!

 

Uspešen boš, če spet prevzameš kontrolo in postaneš prepričan, da je tvoje življenje v TVOJIH rokah.

 

Pred časom sem precejšnji del svojih prihrankov namenila za izobraževanje v tujini, ker pač nisem imela druge ideje, kako bi v tako kratkem času to izobraževanje financirala. Vedela pa sem, da denar investiram v najbolj donosno in varno naložbo – v svoje znanje.


V istem mesecu, kot je potekalo izobraževanje sem zaslužila 8 kratni znesek svojega investicije.


V mojem otroštvu smo kot družina vedno živeli dobro, vendar so kljub temu bogastvo in uspeh na nek način bili slab zgled. Biti moraš skromen, požrtvovalen, ubogljiv in ne smeš imeti sanj – to je bil koncept, ki naj bi mu v življenju sledila.


Če si reven ne moreš biti zdrav, ker ne boš imel denarja za prehranska dopolnila ali zdravnike, in tudi srečen ne boš, ker se takrat, ko ti visijo dolgovi nad glavo in ti grozi, da ti vzamejo stanovanje ne boš sposoben brezskrbno in zaljubljeno stiskati s svojo ljubeznijo.


Finančno zdravje je rezultat RAZUMA, MARLJIVOSTI in POŠTENOSTI.


BOLJ KOT JE NEKDO FINANČNO STABILEN, BOLJ ZDRAV JE NJEGOV UM - bolj je zdrav njegov razum.


Seveda če je do denarja prišel s prevaro, potem ne bo zdrav.


Biti bogat pomeni, da mesečno zaslužite več denarja kot ga porabite in ga nekaj lahko date na stran. Upam, da sem nekaj stvari uspela osvetliti.


Prodajnik proda tisto, kar je za stranko dragoceno. Zato naj bo tudi prodajnikovo življenje osmišljeno in dragoceno.

Uspeh ti bo vse nadoknadil.