knjiga-metka-pal

ZAKLJUČEVANJE PRODAJNIH POGAJANJ

 

Zakaj sem napisala to knjigo?

 

Če dobrega prodajnika vprašate, kako proda, vam bo verjetno odgovoril: "Ja, tako da prodam!

Ko nekaj obvladaš, potem ne razmišljaš o tem, kako boš naredil, ampak preprosto narediš. 

 

Zakaj je potem toliko prodajnikov, ki niso tako uspešni kot bi lahko bili? 

Zakaj pravijo, da moraš za dobrega prodajnika biti rojen?

 

Ugotovila sem, da 95% prodajnikov sedi narobe na konju, tistih 5%, ki sedijo v pravi smeri pa ne vedo, kje so vajeti. 

To pomeni, da večina uporablja napačen vrstni red pri prodaji, tisti, ki so uspešni, pa ne vedo točno, kaj delajo prav.

 

Ko stanka pride v situacijo, da mora sprejeti odločitev o nakupu, se v njej začne en proces. 

Če prodajnik tega procesa ne pozna in ga ne zna obvladati, bo stranka kupila drugje.

Prodajanje je tehnika iz kamene dobe. Je preveč agresivna in danes ne deluje več.

 

Nadomestila sta jo Marketing in ZAKLJUČEVANJE.

Zaključevanje ni le podpis pogodbe ali plačilo na koncu. 

To je SISTEM, scenarij, ki ga ima prodajnik od začetka do konca prodajnega razgovora. 

Danes si prodajnik ne more več privoščiti, da bi pri prodaji improviziral.

Samo tisti, ki zna zaključiti stranko bo dosegel, da stranka kupi in plača pri njem in ne pri konkurenci.

V tej knjigi boste našli scenarij prodaje, ki deluje danes in tukaj. 

Naučeno boste uporabljali, tudi če tega ne boste želeli.

In prodali boste ne glede na to, ali imate slab dan, če ste depresivni ali nimate volje do ničesar. 

 

Vas zanima tak učinkovit scenarij?

Zame pravijo, da sem prodajo v Sloveniji obrnila na glavo. In med tem, ko drugi govorijo o tehnikah, imam jaz SISTEM.

Kdor prebere to knjigo, bo znal s prodajo zaslužiti denar!

  

Cena knjige: 20€ + 2€ poštnina (DDV je vključen)

Ko se pogovarjam s prodajniki me običajno sprašujejo naslednje:

  • Kako naj najdem dovolj dobrih strank?

  • Kako naj preprečim, da kupec izkoristi moje strokovno znanje potem pa kupi pri konkurenci?

  • Kako naj pri kupcu dosežem, da kupi že pri prvem razgovoru?

  • Kako obvladuje izgovore pravi profesionalec v zaključevanju?

  • Kako naj se izognem temu, da kupec na koncu reče: “Bom še premislil”

  • Kako naj ljudi pripravim da sprejmejo dokončno odločitev?

Če vprašam direktorje, le-ti svojim prodajnikom očitajo naslednje:

  • Prodajnik pogosto ne govori istega jezika kot stranka

  • Bolje bi se moral sporazumeti s strankami

  • Ni dovolj empatičen do strank

  • Preveč negativno gledajo na trg, na stranke, na priložnosti

  • Preveč je izgovorov "ne da se"

  • Ne zaključujejo, samo "svetujejo" stranki

  • Nočejo telefonirati.

Cena knjige: 20€ + 2€ poštnina (DDV je vključen)

MNENJA STRANK

Vladimira Fink Pavlin

Znanja, ki nam jih posreduje Metka, so v praksi takoj uporabna in tudi delujejo takoj. Predavanje in trening zaključevanja v prodaji smo v podjetju izvedli že večkrat za prodajno osebje. Prodajalke imajo odlično orodje s katerim lahko več prodajo, pri tem porabijo manj energije, stranka pa je zadovoljna, da je kupila nekaj kar res potrebuje in za kar se je sama odločila. Metka je tudi odlična predavateljica, dobra motivatorka in specialistka svojega področja. Ima veliko idej in vedno pomaga poiskati prave rešitve za večjo prodajo v vsaki branži.

matjaz-stamulak

Franci Pliberšek

u.d.i.a. Generalni direktor MIK Celje

Metka v svojem delu zaključevanja, pristopa do kupca na drugačen način zaključevanja poslov. S kupcem ustvari ravnotežen in zaupen odnos, poišče kupčev problem, ga malo podkrepi, odpravi strahove, dvigne odgovornost za nakup, nakaže rešitve in ustvari zaupanje kupca, da ima najboljšo rešitev za njegov problem. Nato postavi odločilen korak potrditev naročila in s tem najpomembneje… rešitev kupčevega problema in 100% osrečitev. Metkin način zaključevanja je pošten, daje zadovoljne kupce in pride v poštev le za dobre firme. Iz srca priporočam… !!

Mag. Jernej Pirc

Ustanovitelj in direktor BNI Adria d.o.o.

Prodajanje je nepomembno… če ne znamo prodaje tudi zaključiti. In ravno pričujoča knjiga, vam bo z nazornimi primerjavami in primeri iz prakse pokazala prave korake, da ne boste samo prodajali ampak tudi prodali. Avtorica je na res neposreden in ilustrativen način pokazala kaj pomeni zaključevanje in katere so prave strategije zaključevanja v sodobnem času. Čeprav se že več kot 20 let ukvarjam s trženjem in prodajo, sem v knjigi našel ogromno novih pristopov, ki jih lahko takoj uporabim v praksi in sem hvaležen za vsa znanja, ki jih je avtorica delila z nami. Zaključevanje ne pomeni, da prodate kupcem, ampak vam omogoči, da kupci kupijo od vas. S tem pisnim mnenjem vam ne prodajam te odlične knjige. Si pa želim, da jo kupite, ker vem, da bo lahko spremenila vašo poslovno pot.

matjaz-stamulak

Matjaž Štamulak

Vsako podjetje je lahko še tako dobro, a nima uspeha, če ne proda svojih izdelkov. Metka je izjemen strokovnjak za zaključevanje v prodaji saj deluje iz dolgoletne prakse v gospodarstvu ob podpori izjemne palete dodatnih znanj. Njen pogled na prodajo je aktualen in svež, njeni napotki pa vsekakor delujejo v praksi. Če želite specialista za izboljšanje prodaje in optimizacijo določenih procesov v podjetju, potem morate stopiti z Metko v stik. Nam se je zelo izplačalo!

Breda Perme

Signal d.o.o.

Za nami so štirje dnevi intenzivnega in hkrati humornega izobraževanja o zaključevanju v prodaji in moram reči, da smo vsi pod vtisom pridobljenih znanj. Naši prodajniki so takoj pričeli z »vajo«, in pridobljena znanja uporabili na strankah. Seveda ne gre vse tako kot po maslu, saj tudi ko smo začeli hoditi v šolo, nismo takoj tekoče brali, ampak smo pričeli z abecedo in potem doma vadili branje. Ko se sama postavim v vlogo stranke, ki pride v trgovino in tam vedno znova sliši isto vprašanje »Kako vam lahko pomagam« ali »Iščete kaj posebnega?«, me takoj zapusti vsaka želja po nakupu. In ravno tukaj ste nas prepričala, ko ste nam razložila delovanje človeške psihe in kaj ljudi vodi pri odločitvah. Še posebej pomembno pa se mi zdi, kar ste nam stalno poudarjala, da je bistvo prodaje poslušanje in ne prepričevanje. Od srca hvala za ponujeno znanje.