Imate tudi vi občutek,
da povsod po tihem ali že kar naglas govorijo o prihajajoči krizi?
Povedala vam bom eno znimivost:
A veste, da bodo krizo imeli tisti, ki se bodo strinjali s tem da je kriza?
Prav ste slišali.
Ko ves svet sklene, da je "normalno", če se "zmanjšaš", bodo nekateri
univerzumu pokazali figo in postali še večji.
Pri svojih letih sem bila priča že marsikateri gospodarski "krizi"
in z zanimanjem ugotavljam, kako dobro to pravilo deluje.
Je v krizi potrebno več delati?
Da
Se je potrebno spreminjati in učiti?
Da.
Je potrebno iskati nove priložnosti?
Da.
Kaj običajno najprej naredijo v povprečnem podjetju, ko začutijo upad prodaje?
Ustavijo marketing in ukinejo izobraževanja - ker šparajo.
V dobrem podjetju še več vlagajo v marketing - ki pripelje nove kupce
in v znanje prodajnikov - ki morajo te kupce zaključiti.
V krizi je preveč ribičev in premalo rib.
To je dejstvo.
Zato moramo imeti boljšo vabo in bolj spretne ribiče.
Če želite, da vaši ribiči (prodajniki) ustvarijo bogat ulov, jih pošljite k meni na trening.
Dejstvo je, da bo denar, ki ga vložite v marketing, koristen le, če boste znali tiste stanke,
ki jih bo pripeljal, uspešno zaključiti
Denar morajo pustiti pri vas in ne pri konkurenci!
Če ne želite, da bi vaši prodajniki na trgu igrali loto, je čas, da jih naučimo zaključevati!
Naj bo Sila z vami.
Metka Pal
specialistka za zaključevanje
http://www.zakljucevanje.si
info@zakljucevanje.si
031-455-283