Vodja je tisti, ki mora korigirati sodelavca takoj, ko opazi napako

VODJA JE TISTI, KI MORA KORIGIRATI SODELAVCA TAKOJ, KO OPAZI NAPAKO

Kot vodja se morate naučiti, da ni naloga sodelavcev ta, da lajšajo vaše razočaranje.

Torej vaše razočaranje izvira iz dejstva, da vam sodelavcev ni uspelo pripraviti do tega, da bi dosegli zastavljene cilje.

Glavni razlog za to je, da VI niste obkroženi s pravimi sodelavci in da ste preveč popustljivi.

 

Zakaj ste bili tolikokrat razočarani?

Ker niste dovolj pozorno opazovali ljudi.

Ljudi glede na njihovo delovno sposobnost lahko razdelimo v dve skupini:

orientirani v rešitve: produktivni, optimistični, vedri, veselijo se, da imajo delo, ne pričakujejo ničesar, dokler niso “dali na mizo” rezultata. Niso opravljivi in ne povzročajo napetosti. Sposobni so sami najti rešitve in z vaših ramen poberejo veliko breme. Vedno lahko računate nanje. Okrog njih se stvari preprosto “zgladijo”.

orientirani v problem:niso produktivni, so pesimistični, žalostni, potrti. Že zjutraj vidijo zahajati sonce. Polni so tračev, ustvarjajo napetost. Za vašim hrbtom VAS opravljajo, ni moč računati nanje. Vse obljubijo, vendar ničesar ne izpolnijo. Okrog njih se stvari vedno zapletejo.

 

Ta tip sodelavca želi najprej DOBITI, šele nato nekaj DATI (česar pa pogosto potem ne naredi).

 

Ko takole preberete se sliši preprosto, toda ali je v resnici res tako lahko opaziti razliko pri ljudeh?

Včasih mi kakšen direktor potarna, da ga bo njegova dobrosrčnost spravila v grob.

Če bi izračunali, koliko vas stane napačno izbran sodelavec – plača, prispevki, povzročena škoda,… – kolikšen bi bil ta znesek?

 

Ko zaposlite novega sodelavca je nujno, da vas le-ta razbremeni.

Če ne čutite, da so stvari postale lažje in ne tečejo bolj gladko, potem sodelavec ni primeren za to delovno mesto…

Moto: “ Vodja, ki želi majhno podjetje, bo imel majhno podjetje. Vodja, ki hoče veliko podjetje, bo imel veliko podjetje.”

 

Ko vaše podjetje neha rasti, začne nazadovati. Stanje normalno – ne pomeni stagnacije, ampak rast. Tisto kar stagnira, upada.

Podjetje mora rasti in rasti mora tudi profit. Samo to na dolgi rok omogoča preživetje.

Na seminarju “Vodja, ki mu sodelavci sledijo” boste dobili znanje in praktična orodja, da bo vaše podjetje dosegalo rast in močno povečalo profit.

 

Udeleženci seminarja bodo za darilo dobili tudi mojo NOVO KNJIGO “ Vodja, ki mu sodelavci sledijo”, ki bo izšla septembra.

 

Prijavite se na seminar : http://www.zakljucevanje.si/treningi/vodja-ki-mu-sodelavci-sledijo/ in naredite red v svojem podjetju!

PRIJAVA:http://www.zakljucevanje.si/treningi/vodja-ki-mu-sodelavci-sledijo/

 

Naj bo sila z Vami!

Metka Pal

specialistka za zaključevanje

031-455-283

Čigavo igro igrate in s kom?
Previous

Čigavo igro igrate in s kom?

Leave review
V življenju lahko igramo samo dve vlogi. Vlogo tis...
Preberite več
Čigavo igro igrate in s kom?
Next

Čigavo igro igrate in s kom?

Leave review
V življenju lahko igramo samo dve vlogi. Vlogo tis...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Leave review
Veliko prodajnikov misli, da stranka NE kupi zato, ker ni zainteresirana. P...
Preberite več
Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Leave review
"Človeka ni strah sprememb, strah ga je, da jih ne bo znal obvladovati."
Preberite več
Katera je najpomembnejša lastnost pilota?

Katera je najpomembnejša lastnost pilota?

Leave review
"Veste katera je najpomembnejša lastnost pilota? Da VE, kaj dela!" Če proda...
Preberite več
Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?

Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?

Leave review
V poslovnem svetu je eden najpomembnejših kriterijev PROFIT.Da bi ta profi...
Preberite več

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova prodajna kultura

23. oktober 2023
Radisson Blu Hotel, Ljubljana