Kupi samo stranka, ki je ni več strah

Intervju v oddaji “Klepet ob kavi”, katera gledalce in gledalke razvaja s sproščenim, zanimivim in poučnim dogajanjem v dnevni sobi voditeljice, Jasmine Kandorfer. Več v video vsebini.

 Vodja je tisti, ki mora korigirati sodelavca takoj, ko opazi napako
Previous

Vodja je tisti, ki mora korigirati sodelavca takoj, ko opazi napako

Leave review
Kot vodja se morate naučiti, da ni naloga sodelavc...
Preberite več
Seminar: 10.12.2016 GZS Ljubljana
Next

Seminar: 10.12.2016 GZS Ljubljana

Leave review
Prodajanja je konec. Nadomestila sta ga marketing ...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Leave review
Veliko prodajnikov misli, da stranka NE kupi zato, ker ni zainteresirana. P...
Preberite več
Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Leave review
"Človeka ni strah sprememb, strah ga je, da jih ne bo znal obvladovati."
Preberite več
Katera je najpomembnejša lastnost pilota?

Katera je najpomembnejša lastnost pilota?

Leave review
"Veste katera je najpomembnejša lastnost pilota? Da VE, kaj dela!" Če proda...
Preberite več
Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?

Kako doseči, da bo prodajnik znal prodati?

Leave review
V poslovnem svetu je eden najpomembnejših kriterijev PROFIT.Da bi ta profi...
Preberite več

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova prodajna kultura

24. november 2022
Radisson Blu Hotel, Ljubljana