Kako najti dobrega prodajnika?

Statistike kažejo, da ima lahko pomanjkanje dobrih prodajnikov za podjetje katastrofalne posledice.

 

Če ni dovolj prodajnikov:

 

  • se morate kot vodja nenehno ukvarjati s področjem prodaje in nimate časa načrtovati prihodnosti.
  • podjetje bo imelo finančne težave zaradi pomanjkanja prihodkov.
  • prodajniki od konkurence bodo pogosto speljali vaše najboljše stranke.
  • zaradi nenehnih skrbi vaš pogled na prihodnost ne bo optimističen
  • Izgubili boste dobre sodelavce, ker v podjetju ne bodo čutili materialne varnosti
  • Podjetje lahko zaide v izgubo….

 

Zakaj nastanejo ti problemi?

 

Preprosto zato, ker DENAR DAJE ENERGIJO!

 

In denar v podjetje prinašajo prodajniki!

 

 

Če torej tam ni dovolj prodajnikov ali pa le- ti slabo opravijo svoje delo potem v podjetju ne bo dovolj energije za preživetje. Obstoj podjetja v prihodnje pa bo nepredvidljiv in vprašljiv.

 

 

Kako lahko najdete dobrega prodajnika?

 

Zaposliti prodajnika, je bistveno težje od povprečja, ker praksa kaže, da je v populaciji kjer koli na svetu, relativno malo zares dobrih prodajnikov.

 

Druga past pa je, da včasih prodajniki na razgovoru za službo tako veliko govorijo, da lahko pomotoma zaposlite lenega neproduktivnega filozofa, ki ne bo prinašal denarja ampak bo le strošek za podjetje.

 

Zgoraj naštete situacije so dejstva. Toda kdo pravi, da bi morali vi biti žrtev teh dejstev?

 

Resnica je, da v zvezi z vsako zadevo lahko vedno nekaj naredite. In to dejstvo drži tako, kot gravitacija

 

Obstaja lasersko točna tehnologija izbora in zaposlitve prodajnika. Gre za process, ki zahteva nekoliko več časa, da bi ga razložila – če vas zanima, nam pišite in vas bomo kontaktirali.

 

Toda najpomembnejši faktor, s katerim si morate biti na jasnem, ko želite zaposliti prodajnika je ena skupna lastnost,ki jo imajo vsi dobri prodajniki. To je sposobnost KONTROLE.  (kontrola pomeni, da imajo vajeti v svojih rokah).

 

Kaj to pravzaprav pomeni?

 

To pomeni, da je oseba sposobna s svojo komunikacijo usmerjati druge in z njimi doseči sodelovanje v neki stvari. Ko stranka kupi, pomeni, da je pripravljena sodelovati s prodajnikom. ( vsaj v tistem trenutku)

 

Kontrola torej pomeni, v kolikšni meri je oseba sposobna vplivati na druge ljudi, doseči, da naredijo to, kar želi, brez da bi ji to zamerili.

 

In obstaja še ena resnica, kontrola = prihodki, zato je vaš prihodek odvisen od tega, ali je vaš prodajnik sposoben kontrolirati druge in v kolikšni meri to dela…

 

Kaj lahko še naredite?

 

Ne pozabite: kontrola = prihodek.

Kontrolo pa si je možno pridobiti samo z ZNANJEM.

 

Več o zaključevanju:

Zaključevanje brez trikov in skrivnostnih praktik
Previous

Zaključevanje brez trikov in skrivnostnih praktik

Leave review
Bistvo zaključevnja je, da ni trikov, skrivnosti i...
Preberite več
Zakaj 90% prodajnikov izgubi 90% poslov?
Next

Zakaj 90% prodajnikov izgubi 90% poslov?

Leave review
Naj vam zaupam nekaj: 90% prodajnikov zamoči 90% p...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Leave review
Imate tudi vi občutek, da povsod po tihem ali že kar naglas govorijo o pri...
Preberite več
Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Leave review
Prodajnik gre na teren in obišče 5 strank.Ves zadovoljen se vrne domov in ...
Preberite več
Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Leave review
Veliko prodajnikov misli, da stranka NE kupi zato, ker ni zainteresirana. P...
Preberite več
Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Leave review
"Človeka ni strah sprememb, strah ga je, da jih ne bo znal obvladovati."
Preberite več

SEMINAR
Ne pusti se


5. november 2025
Kongresni center Camino, pri Žalcu