Kako najti dobrega prodajnika?

Statistike kažejo, da ima lahko pomanjkanje dobrih prodajnikov za podjetje katastrofalne posledice.

 

Če ni dovolj prodajnikov:

 

  • se morate kot vodja nenehno ukvarjati s področjem prodaje in nimate časa načrtovati prihodnosti.
  • podjetje bo imelo finančne težave zaradi pomanjkanja prihodkov.
  • prodajniki od konkurence bodo pogosto speljali vaše najboljše stranke.
  • zaradi nenehnih skrbi vaš pogled na prihodnost ne bo optimističen
  • Izgubili boste dobre sodelavce, ker v podjetju ne bodo čutili materialne varnosti
  • Podjetje lahko zaide v izgubo….

 

Zakaj nastanejo ti problemi?

 

Preprosto zato, ker DENAR DAJE ENERGIJO!

 

In denar v podjetje prinašajo prodajniki!

 

 

Če torej tam ni dovolj prodajnikov ali pa le- ti slabo opravijo svoje delo potem v podjetju ne bo dovolj energije za preživetje. Obstoj podjetja v prihodnje pa bo nepredvidljiv in vprašljiv.

 

 

Kako lahko najdete dobrega prodajnika?

 

Zaposliti prodajnika, je bistveno težje od povprečja, ker praksa kaže, da je v populaciji kjer koli na svetu, relativno malo zares dobrih prodajnikov.

 

Druga past pa je, da včasih prodajniki na razgovoru za službo tako veliko govorijo, da lahko pomotoma zaposlite lenega neproduktivnega filozofa, ki ne bo prinašal denarja ampak bo le strošek za podjetje.

 

Zgoraj naštete situacije so dejstva. Toda kdo pravi, da bi morali vi biti žrtev teh dejstev?

 

Resnica je, da v zvezi z vsako zadevo lahko vedno nekaj naredite. In to dejstvo drži tako, kot gravitacija

 

Obstaja lasersko točna tehnologija izbora in zaposlitve prodajnika. Gre za process, ki zahteva nekoliko več časa, da bi ga razložila – če vas zanima, nam pišite in vas bomo kontaktirali.

 

Toda najpomembnejši faktor, s katerim si morate biti na jasnem, ko želite zaposliti prodajnika je ena skupna lastnost,ki jo imajo vsi dobri prodajniki. To je sposobnost KONTROLE.  (kontrola pomeni, da imajo vajeti v svojih rokah).

 

Kaj to pravzaprav pomeni?

 

To pomeni, da je oseba sposobna s svojo komunikacijo usmerjati druge in z njimi doseči sodelovanje v neki stvari. Ko stranka kupi, pomeni, da je pripravljena sodelovati s prodajnikom. ( vsaj v tistem trenutku)

 

Kontrola torej pomeni, v kolikšni meri je oseba sposobna vplivati na druge ljudi, doseči, da naredijo to, kar želi, brez da bi ji to zamerili.

 

In obstaja še ena resnica, kontrola = prihodki, zato je vaš prihodek odvisen od tega, ali je vaš prodajnik sposoben kontrolirati druge in v kolikšni meri to dela…

 

Kaj lahko še naredite?

 

Ne pozabite: kontrola = prihodek.

Kontrolo pa si je možno pridobiti samo z ZNANJEM.

 

Več o zaključevanju:

Kako ločiti lastniško funkcijo vodstvene
Previous

Kako ločiti lastniško funkcijo vodstvene

Leave review
Največji sovražnik boljšega življenja je udobno ži...
Preberite več
 Vodja je tisti, ki mora korigirati sodelavca takoj, ko opazi napako
Next

Vodja je tisti, ki mora korigirati sodelavca takoj, ko opazi napako

Leave review
Kot vodja se morate naučiti, da ni naloga sodelavc...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kako najti dobrega prodajnika - Metka Pal

Kako najti dobrega prodajnika?

Leave review
Statistike kažejo, da ima lahko pomanjkanje dobrih prodajnikov za podjetje ...
Preberite več
Kako ločiti lastniško funkcijo vodstvene - Metka Pal

Kako ločiti lastniško funkcijo vodstvene

Leave review
Največji sovražnik boljšega življenja je udobno življenje. Takemu stanju ja...
Preberite več
Zaključevanje brez trikov in skrivnostnih praktik - Metka Pal

Zaključevanje brez trikov in skrivnostnih praktik

Leave review
Bistvo zaključevnja je, da ni trikov, skrivnosti in laži. Vsak odnos, ki ga...
Preberite več
4 stvari, ki jih mora znati vodja, ki mu sledijo - Metka Pal

4 stvari, ki jih mora znati vodja, ki mu sledijo

Leave review
Če sodelavca, ki pravi “Tega se ne da narediti!” prepričujete o nasprotne...
Preberite več

Deli članek na družbenih omrežjih.