Zakaj 90% prodajnikov izgubi 90% poslov?

V mesecu juliju 2020 so bili najbolj iskan kader na trgu delovne sile prav PRODAJNIKI.

Očitno podjetja načrtujejo (poskušajo) do konca leta rehabilitirati svojo prodajo. (vir: Talent Blog)


Če je to tudi vaš načrt, potem boste potrebovali prodajnike, ki so: 

- bolj "agresivni",

- bolj prepričljivi in mnogo

- bolj predani kot običajno,

da bi lahko zapolnili primanjkljaj, ki je nastal s slabo prodajo v spomladanskih mesecih med karanteno.

Vodja v podjetju pogosto naredi klasično napako, išče tistega idealnega prodajnika, s katerim bo podjetje obogatelo. Podobno, kot veliko umetnikov išče tistega idealnega managerja, ki jih bo naredil slavne.


Verjamem, da bi bilo idealno, če bi k vam vstopil "gotov človek" ampak verjetno ste kot vodja že sami ugotovili, da nekdo, ki je bil zvezda pri konkurenci, pri vas praviloma ne dosega želenih rezultatov. (in nikoli ne boste čisto točno vedeli, ali je od konkurence res šel sam, ali so se ga po tihem želeli znebiti).


Seveda se dogajajo tudi idealna srečanja in zgodbe s srečnim koncem, toda zgodijo se redko in danes podjetje nima časa čakati na taka usodna naključja. Si želite postati "tovarna", ki proizvaja dobre, učinkovite prodajnike? Prodajnike, ki bi jih konkurenca z veseljem ukradla, pa nočejo nikamor od vas?


Jaz svoja otroka, ki sta oba uspešna mlada umetnika vzpodbujam k temu, da bosta sposobna svojo umetniško kariero upravljati sama. Da bosta v vsakem trenutku imela vajeti življenja v svojih rokah in da bosta znala izbrati svoje sodelavce in izkoristiti priložnosti, ki jih je v obliju. Zato se učita posebnih znanj, ki jih v šoli ne bosta deležna. Znala bosta izkoristiti pomoč managerjev, nikoli pa ne bosta od njih odvisna. Že zdaj namreč znata Zaključevati!


In enako je v podjetju.


Če danes v podjetju nimajo izdelane prodajne knjige, ki je pisana na kožo njihovi dejavnosti, potem bo vodja vedno odvisen od tega, ali bo dobil prodajnika, ki so ga nekje drugje, nečesa naučiti. To je tako, kot bi vodja priznaval "Joj, drugje so toliko boljši od nas, mi ne znamo naučiti naših ljudi..."


Prodajna knjiga vsebuje tisto znanje, in orodja, s katerimi v podjetju lahko vzgojijo dobrega prodajnika!


Kadarkoli!


Moje izkušnje kažejo, da v podjetjih zelo dobro usposobijo tiste sodelavce, ki delajo na "praktičnih" delovnih mestih, npr. v proizvodnji za strojem, kje delajo določene zaporedne operacije, ali v tehničnih poklicih. Pri prodaji, pa se kar slepo zanesejo na to, da prodajnik na trgu "verjetno dela stvari pravilno...."


Naj vam zaupam nekaj: 90% prodajnikov zamoči 90% poslov. Pa ne zato, ker bi bili slabi ljudje. Prodajniki so dobri ljudje in želijo si biti uspešni. Bolj kot vse na svetu si želijo, da bi kupec kupil od njih. Toda nimajo znanja in stvari počnejo v napačnem vrstnem redu.


Dragi vodje in voditeljice, znanje je tukaj, na voljo in dokazano deluje. Med tem, ko človek razmišlja o tem, da je sosedova trava bolj zelena, bi lahko začel negovati svojo travo in imel najlepši vrt daleč naokoli. V uspešnih podjetjih vedo, da ni druge rešitve, kot da se prodajniki naučijo zaključevati prodajo. 



Naj bo Sila z vami.

Metka Pal

specialistka za zaključevanje


http://www.zakljucevanje.si

info@zakljucevanje.si

031-455-283

Kako najti dobrega prodajnika?
Previous

Kako najti dobrega prodajnika?

Leave review
Statistike kažejo, da ima lahko pomanjkanje dobrih...
Preberite več
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?
Next

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Leave review
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačn...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Leave review
Veliko podjetij zdaj išče dobrega prodajnika ali dobrega vodjo prodaje. Pro...
Preberite več
Kateri virusi so za podjetje koristni?

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet naučili umivati roke. Infekto...
Preberite več
Kako najti sanjskega prodajnika?

Kako najti sanjskega prodajnika?

Leave review
Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključite večino poslov,ki jih...
Preberite več
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Leave review
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačnega prodajnika! Zdaj je č...
Preberite več

Deli članek na družbenih omrežjih.

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova prodajna kultura

19. oktober 2021
Velika Dvorana, Letališče Celje