Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačnega prodajnika!


Zdaj je čas, ko morajo prodajniki biti aktivni. In to 200% aktivni.


Marsikje so se prodajniki vrnili iz home - office- ov, in še niso preklopili  iz "stand by" programa na "ful power" program. Preden se razjezite, dragi prodajniki, vam moram povedati, da mlačna voda danes ni dovolj. Mlačna voda te ne pogreje, ko te zebe, ne ohladi, ko ti je vroče in niti odžejati se ne moreš. In kaj lahko počneš s prodajnikom, ki je kot mlačna voda?
(Pa saj grem, pa se pogovarjam s strankami, ampak, saj veš, kriza je, vsi čakajo..... - pravi tak prodajnik)

Vem, da v mnogih branžah sedaj ni lahko, toda o tem, ali bo podjetje preživelone odloča trg, ampak Vi - vodje in prodajniki!

Prodajnik mora zdaj biti dovolj prodoren, da pride kamorkoli in obenem dovolj natreniran, da stranka nikoli ne bo imela občutka, da je agresiven.

To je bistvo zaključevanja!

Kako to prodajnik doseže?
Tako, da zna stranko voditi skozi 5 točk zaključevanja

1. ŽELJA
2. PROBLEM
3. STRAHOVI
4. PONUDBA
5. PREDNOSTI

Zato pa potrebuje ZNANJE in SISTEM!

Prihajajo zahtevni časi.

Se bodo prodajniki kot kakšne mevže skrili za direktorjev hrbet in čakali, da nevihta mine? Ali pa bodo kot pravi bojevniki šli na trg in premagali ovire.


Danes je učinkovita prodajna ekipa edina rešitev za podjetje.



Naj bo Sila z vami.

Metka Pal

specialistka za zaključevanje


http://www.zakljucevanje.si

info@zakljucevanje.si

031-455-283

Zakaj 90% prodajnikov izgubi 90% poslov?
Previous

Zakaj 90% prodajnikov izgubi 90% poslov?

Leave review
Naj vam zaupam nekaj: 90% prodajnikov zamoči 90% p...
Preberite več
Kako najti sanjskega prodajnika?
Next

Kako najti sanjskega prodajnika?

Leave review
Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključ...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Leave review
Veliko podjetij zdaj išče dobrega prodajnika ali dobrega vodjo prodaje. Pro...
Preberite več
Kateri virusi so za podjetje koristni?

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet naučili umivati roke. Infekto...
Preberite več
Kako najti sanjskega prodajnika?

Kako najti sanjskega prodajnika?

Leave review
Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključite večino poslov,ki jih...
Preberite več
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Leave review
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačnega prodajnika! Zdaj je č...
Preberite več

Deli članek na družbenih omrežjih.

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova prodajna kultura

19. oktober 2021
Velika Dvorana, Letališče Celje