
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačnega prodajnika!
Zdaj je čas, ko morajo prodajniki biti aktivni. In to 200% aktivni.
Marsikje so se prodajniki vrnili iz home - office- ov, in še niso preklopili iz "stand by" programa na "ful power" program. Preden se razjezite, dragi prodajniki, vam moram povedati, da mlačna voda danes ni dovolj. Mlačna voda te ne pogreje, ko te zebe, ne ohladi, ko ti je vroče in niti odžejati se ne moreš. In kaj lahko počneš s prodajnikom, ki je kot mlačna voda?
(Pa saj grem, pa se pogovarjam s strankami, ampak, saj veš, kriza je, vsi čakajo..... - pravi tak prodajnik)
Vem, da v mnogih branžah sedaj ni lahko, toda o tem, ali bo podjetje preživelo, ne odloča trg, ampak Vi - vodje in prodajniki!
Prodajnik mora zdaj biti dovolj prodoren, da pride kamorkoli in obenem dovolj natreniran, da stranka nikoli ne bo imela občutka, da je agresiven.
To je bistvo zaključevanja!
Kako to prodajnik doseže?
Tako, da zna stranko voditi skozi 5 točk zaključevanja
1. ŽELJA
2. PROBLEM
3. STRAHOVI
4. PONUDBA
5. PREDNOSTI
Zato pa potrebuje ZNANJE in SISTEM!
Prihajajo zahtevni časi.
Se bodo prodajniki kot kakšne mevže skrili za direktorjev hrbet in čakali, da nevihta mine? Ali pa bodo kot pravi bojevniki šli na trg in premagali ovire.
Danes je učinkovita prodajna ekipa edina rešitev za podjetje.
Naj bo Sila z vami.
Metka Pal
specialistka za zaključevanje
http://www.zakljucevanje.si
info@zakljucevanje.si
031-455-283







