Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačnega prodajnika!


Zdaj je čas, ko morajo prodajniki biti aktivni. In to 200% aktivni.


Marsikje so se prodajniki vrnili iz home - office- ov, in še niso preklopili  iz "stand by" programa na "ful power" program. Preden se razjezite, dragi prodajniki, vam moram povedati, da mlačna voda danes ni dovolj. Mlačna voda te ne pogreje, ko te zebe, ne ohladi, ko ti je vroče in niti odžejati se ne moreš. In kaj lahko počneš s prodajnikom, ki je kot mlačna voda?
(Pa saj grem, pa se pogovarjam s strankami, ampak, saj veš, kriza je, vsi čakajo..... - pravi tak prodajnik)

Vem, da v mnogih branžah sedaj ni lahko, toda o tem, ali bo podjetje preživelone odloča trg, ampak Vi - vodje in prodajniki!

Prodajnik mora zdaj biti dovolj prodoren, da pride kamorkoli in obenem dovolj natreniran, da stranka nikoli ne bo imela občutka, da je agresiven.

To je bistvo zaključevanja!

Kako to prodajnik doseže?
Tako, da zna stranko voditi skozi 5 točk zaključevanja

1. ŽELJA
2. PROBLEM
3. STRAHOVI
4. PONUDBA
5. PREDNOSTI

Zato pa potrebuje ZNANJE in SISTEM!

Prihajajo zahtevni časi.

Se bodo prodajniki kot kakšne mevže skrili za direktorjev hrbet in čakali, da nevihta mine? Ali pa bodo kot pravi bojevniki šli na trg in premagali ovire.


Danes je učinkovita prodajna ekipa edina rešitev za podjetje.



Naj bo Sila z vami.

Metka Pal

specialistka za zaključevanje


http://www.zakljucevanje.si

info@zakljucevanje.si

031-455-283

Zakaj 90% prodajnikov izgubi 90% poslov?
Previous

Zakaj 90% prodajnikov izgubi 90% poslov?

Leave review
Naj vam zaupam nekaj: 90% prodajnikov zamoči 90% p...
Preberite več
Kako najti sanjskega prodajnika?
Next

Kako najti sanjskega prodajnika?

Leave review
Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključ...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Leave review
Imate tudi vi občutek, da povsod po tihem ali že kar naglas govorijo o pri...
Preberite več
Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Leave review
Prodajnik gre na teren in obišče 5 strank.Ves zadovoljen se vrne domov in ...
Preberite več
Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Leave review
Veliko prodajnikov misli, da stranka NE kupi zato, ker ni zainteresirana. P...
Preberite več
Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Leave review
"Človeka ni strah sprememb, strah ga je, da jih ne bo znal obvladovati."
Preberite več

SEMINAR
Ne pusti se


5. november 2025
Kongresni center Camino, pri Žalcu