Kako najti sanjskega prodajnika?

Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključite večino poslov, ki jih pripeljete v podjetje?

Če to počne vodja na začetku, ko gradi svoje podjetje, je razumljivo. Če pa vodja sam prodaja tudi takrat, ko ima 20, 50 ali več zaposlenih, pa to ni več normalno. Predvsem pa to pomeni veliko nevarnost za podjetje.

Koliko je vredno podjetje, ki je odvisno od prodajne sposobnosti enega samega človeka?

Včasih je vodja videti tako, kot tisti žongler, ki se trudi, da bi vsi krožniki s katerimi žonglira ostali v zraku in se vrteli s primerno hitrostjo. To je zelo naporno in vodjo lahko stane zdravja, družine, življenja.

Katera je tista funkcija v podjetju, ki vas najbolj obremenjuje?

Prodaja!!!
Vem!

Verjemite mi, da vse težave, bodisi s financami, s proizvodnjo, celo z nabavo..., izvirajo iz prodaje. 
 
Podjetja ogromne vsote denarja vlagajo v optimizacijo, vitko proizvodnjo, imajo super produkte in ne razumejo, zakaj stranke velikokrat kupijo pri konkurenci?
 
Imam eno novico za vas, ki je slaba in dobra obenem.

Vedno je za vse vzrok ZNOTRAJ PODJETJA!

Če še vedno čakate sanjskega prodajnika, ki bo rešil vašo prodajo in vas naredil bogate, vam moram žal povedati, da ga ni. (ali pa dela pri konkurenci! )

Lahko pa ga vzgojite sami in to zelo hitro!

Kaj dobi v roke prodajnik, ki se zaposli v vašem podjetju?

Prospekt z vašimi izdelki? Tehnični list? Ga pošljete na izobraževanje k proizvajalcu, da bi se naučil vseh prednosti izdelka?
Danes se samo s temi orodji, ne da več prodati!

Kdo prodajnika nauči, kako izdelek prodati?
Ga vzamete s sabo na prodajni razgovor in se potem čudite,
če sam ne zna ponoviti tega, kar delate vi?
A vi sami veste, kaj delate dobro takrat, ko vam uspe?

V dobrih podjetjih, ki sodelujejo z mano, prodajniku dajo najprej v roke:

1. mojo knjigo Zaključevanje prodaje  in
2. Sales book– ki smo ga naredili pisano na kožo podjetju.
 
PRODAJNA KNJIGA - SALES BOOK, je njihov najpomembnejši know- how in biblija prodaje v podjetju. Ko naredimo sales book, podjetje nikoli več ni odvisno od tega, kakšno znanje prinese prodajnik od kdo ve kod in potem na trgu dela kdo ve kaj! Prodajnik se nauči, kar je v knjigi zapisano, vadi, vadi, vadi, vadi, ...... in potem lahko gre samostojno na trg in zaključi prodajo. 
 
Ničesar ne prepuščajo naključju.





Naj bo Sila z vami.

Metka Pal

specialistka za zaključevanje


http://www.zakljucevanje.si

info@zakljucevanje.si

031-455-283

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?
Previous

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Leave review
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačn...
Preberite več
Kateri virusi so za podjetje koristni?
Next

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet nauč...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Kako najti dobrega vodjo prodaje?

Leave review
Veliko podjetij zdaj išče dobrega prodajnika ali dobrega vodjo prodaje. Pro...
Preberite več
Kateri virusi so za podjetje koristni?

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet naučili umivati roke. Infekto...
Preberite več
Kako najti sanjskega prodajnika?

Kako najti sanjskega prodajnika?

Leave review
Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključite večino poslov,ki jih...
Preberite več
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Leave review
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačnega prodajnika! Zdaj je č...
Preberite več

Deli članek na družbenih omrežjih.

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova prodajna kultura

19. oktober 2021
Velika Dvorana, Letališče Celje