Kako najti sanjskega prodajnika?

Ste direktor podjetja in še vedno vi sami, zaključite večino poslov, ki jih pripeljete v podjetje?

Če to počne vodja na začetku, ko gradi svoje podjetje, je razumljivo. Če pa vodja sam prodaja tudi takrat, ko ima 20, 50 ali več zaposlenih, pa to ni več normalno. Predvsem pa to pomeni veliko nevarnost za podjetje.

Koliko je vredno podjetje, ki je odvisno od prodajne sposobnosti enega samega človeka?

Včasih je vodja videti tako, kot tisti žongler, ki se trudi, da bi vsi krožniki s katerimi žonglira ostali v zraku in se vrteli s primerno hitrostjo. To je zelo naporno in vodjo lahko stane zdravja, družine, življenja.

Katera je tista funkcija v podjetju, ki vas najbolj obremenjuje?

Prodaja!!!
Vem!

Verjemite mi, da vse težave, bodisi s financami, s proizvodnjo, celo z nabavo..., izvirajo iz prodaje. 
 
Podjetja ogromne vsote denarja vlagajo v optimizacijo, vitko proizvodnjo, imajo super produkte in ne razumejo, zakaj stranke velikokrat kupijo pri konkurenci?
 
Imam eno novico za vas, ki je slaba in dobra obenem.

Vedno je za vse vzrok ZNOTRAJ PODJETJA!

Če še vedno čakate sanjskega prodajnika, ki bo rešil vašo prodajo in vas naredil bogate, vam moram žal povedati, da ga ni. (ali pa dela pri konkurenci! )

Lahko pa ga vzgojite sami in to zelo hitro!

Kaj dobi v roke prodajnik, ki se zaposli v vašem podjetju?

Prospekt z vašimi izdelki? Tehnični list? Ga pošljete na izobraževanje k proizvajalcu, da bi se naučil vseh prednosti izdelka?
Danes se samo s temi orodji, ne da več prodati!

Kdo prodajnika nauči, kako izdelek prodati?
Ga vzamete s sabo na prodajni razgovor in se potem čudite,
če sam ne zna ponoviti tega, kar delate vi?
A vi sami veste, kaj delate dobro takrat, ko vam uspe?

V dobrih podjetjih, ki sodelujejo z mano, prodajniku dajo najprej v roke:

1. mojo knjigo Zaključevanje prodaje  in
2. Sales book– ki smo ga naredili pisano na kožo podjetju.
 
PRODAJNA KNJIGA - SALES BOOK, je njihov najpomembnejši know- how in biblija prodaje v podjetju. Ko naredimo sales book, podjetje nikoli več ni odvisno od tega, kakšno znanje prinese prodajnik od kdo ve kod in potem na trgu dela kdo ve kaj! Prodajnik se nauči, kar je v knjigi zapisano, vadi, vadi, vadi, vadi, ...... in potem lahko gre samostojno na trg in zaključi prodajo. 
 
Ničesar ne prepuščajo naključju.





Naj bo Sila z vami.

Metka Pal

specialistka za zaključevanje


http://www.zakljucevanje.si

info@zakljucevanje.si

031-455-283

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?
Previous

Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk?

Leave review
Koga bo konkurenca pojedla za zajtrk? Vašega mlačn...
Preberite več
Kateri virusi so za podjetje koristni?
Next

Kateri virusi so za podjetje koristni?

Leave review
Uspešno smo premagali še eno oviro in se spet nauč...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Leave review
Imate tudi vi občutek, da povsod po tihem ali že kar naglas govorijo o pri...
Preberite več
Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Leave review
Prodajnik gre na teren in obišče 5 strank.Ves zadovoljen se vrne domov in ...
Preberite več
Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Leave review
Veliko prodajnikov misli, da stranka NE kupi zato, ker ni zainteresirana. P...
Preberite več
Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Leave review
"Človeka ni strah sprememb, strah ga je, da jih ne bo znal obvladovati."
Preberite več

MASTERCLASS
Zaključevanje prodaje

20. maj 2025
Radisson Blu Plaza Hotel, Ljubljana