Zaključevanje brez trikov in skrivnostnih praktik

Bistvo zaključevnja je, da ni trikov, skrivnosti in laži.


Vsak odnos, ki ga nekdo začne s figo v žepu se konča slabo in povzročeno škodo čutita obe strani.


Tudi pri prodaji je tako.


Trike uporabljajo samo tisti prodajalci, ki hočejo stranko pretentati, izkoristiti in jih zanima samo lasten žep.


Zaključevanje sem pred štirimi leti pripeljala v Slovenijo s poslanstvom ustvariti novo prodajno kulturo, v kateri bo poklic prodajnika ponovno dobil spoštovanje, ki si ga zasluži.


Ko vprašate kupce, kaj si mislijo o prodajnikih, vam bodo pogosto odgovorili, da so le-ti: agresivni, nadležni, nepošteni, da želijo kupce le nategniti in še bi lahko naštevala.


Kaj mislite, kako je prišlo do tega, ko pa vemo, da brez prodajnikov ni gospodarstva, da so prodajniki tisti, ki ustvarjajo denar in da so izjemno pomemben del naše družbe.?


Tako mnenje so si stranke o prodajalcih in komercialistih, pa tudi mnogih poslih, ustvarile zato, ker se nekateri prodajniki na trgu velikokrat res obnašajo povsem neprimerno.


In to meče slabo luč tudi na tiste, ki so pošteni in želijo stranki pomagati.


Prav zaradi tistih, ki uporabljajo razne trike in taktike, ki iščejo skrivne formule, s katerimi naj bi čez noč obogateli, imajo pošteni prodajniki vedno večje težave, ker se stranke zapirajo, so nezaupljive in zavračajo komunikacijo.


S prodajo res lahko zelo veliko zaslužite!

Če poznate naravne zakone in pravilen vrstni red pri prodaji vam ni potrebno mešetariti z raznimi taktikami in praktikami, ki ne delujejo več.


Tisto, kar v odnosih z ljudmi dolgoročno deluje je poštenost, spoštovanje, zdrav razum in znanje!

Zaključevanje je sistem, ki sledi naravnemu procesu, ki se dogaja v stranki, ko želi nekaj kupiti.

Zaključevanje je enako postopku nastajanja prijateljstva.


Ponosna sem, da že več kot 6000 prodajnikov (samo v letošnjem letu več kot 2000) pozna in soglaša z mojimi načeli zaključevanja, kar pomeni, da je v Sloveniji velika večina prodajnikov poštenih imajo resen namen dokazati, da so vredni zaupanja in spoštovanja in želijo, da je stranka, ki kupi pri njih zadovoljna.

Ponosna sem, da so ti prodajniki moje stranke.


Dejstvo, da obstaja toliko dobrih in poštenih ljudi in jih srečujem na svojih seminarjih, mi daje moč in voljo da vztrajam pri svojem poslanstvu, da je prodaja poklic vreden vsega spoštovanja in da prav prodajniki lahko prinesejo največ življenja in pomoči soljudem. In ker dnevno prihajajo v stik z velikim številm ljudi je njihova odgovornost toliko večja.

»Metkin sistem zaključevanje je pošten in primeren za dobra podjetja!”,

je v priporočilu k moji knjigi zapisala zadovoljna stranka.


Prodajnikom želim predati tako znanje, ki jim bo omogočilo da na etičen način zaslužijo veliko denarja, postanejo nepogrešljivi za svoje zadovoljne stranke predvsem pa da živijo bolj srečno življenje!

Hvala vsem, ki ste pri uresničevanju tega poslanstva z mano!

Naj bo Sila z Vami!


4 stvari, ki jih mora znati vodja, ki mu sledijo
Previous

4 stvari, ki jih mora znati vodja, ki mu sledijo

Leave review
Če sodelavca, ki pravi “Tega se ne da narediti!” ...
Preberite več
Kako najti dobrega prodajnika?
Next

Kako najti dobrega prodajnika?

Leave review
Statistike kažejo, da ima lahko pomanjkanje dobrih...
Preberite več

Preveri še ostale članke.

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Kaj je najboljša zaščita pred krizo?

Leave review
Imate tudi vi občutek, da povsod po tihem ali že kar naglas govorijo o pri...
Preberite več
Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Zakaj prodajnik pogosto ne dela nič?

Leave review
Prodajnik gre na teren in obišče 5 strank.Ves zadovoljen se vrne domov in ...
Preberite več
Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Veste, mi že imamo dobavitelja ...

Leave review
Veliko prodajnikov misli, da stranka NE kupi zato, ker ni zainteresirana. P...
Preberite več
Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Kaj naredi pilot, če na letalu crkne motor?

Leave review
"Človeka ni strah sprememb, strah ga je, da jih ne bo znal obvladovati."
Preberite več

TRENING ZAKLJUČEVANJA:
Nova prodajna kultura

11. marec 2024
Radisson Blu Plaza Hotel, Ljubljana